AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Litt rådvill her. Jeg er gravid i uke 21. Jeg er normalt en 70H, og har begynt å merke at de fleste av BHene mine har blitt litt trange. Men de kan fortsatt brukes en liten stund til. Såvidt I og med at jeg ikke akkurat har en størrelse man finner på H&M, så blir det dyrt med nye BHer. Og jeg ANER jo ikke hvor mye størrelsen kommer til å endre seg til sammen, og ikke når jeg burde kjøpe noe nytt. Jeg regner med at sånt varierer veldig fra person til person, men likevel: hvor mye endret BH-størrelsen din seg, og når i graviditeten skjedde det? Blir de mye større etter fødsel pga amming? Takk for svar Anonymous poster hash: de967...fbf
Gjest Doh Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Mine ble bare bittelitt større under graviditeten, men kunne bruke noen av de vanlige BH-ene mine. Tre dager etter fødsel gikk jeg opp to størrelser. Bokstavlig talt over natta Gikk forresten fra B til D.
Faria Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Er bare nesten 17 uker på vei, og jeg har gått opp nesten en størrelse i uka, sånn at det er veldig ubehagelig å bruke den forrige bh'n. Så er litt spent på hva det ender på
Tanuki Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Er 22 uker naa, har godt opp et par storrelser, naa for tiden bruker jeg bare sportsBH, syns det er mest behagelig, skal investere i noen gode amme-BHer senere:)
Slik Skrevet 11. april 2014 #5 Skrevet 11. april 2014 er 29 uker på vei, og har gått fra 65 D til 70 E hittil. Har bestilt meg ammebher i str. 70 E, men har nok tatt en råsjanse. Aner jo ikke om jeg blir enda større egentlig.
Babi Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Litt rådvill her. Jeg er gravid i uke 21. Jeg er normalt en 70H, og har begynt å merke at de fleste av BHene mine har blitt litt trange. Men de kan fortsatt brukes en liten stund til. Såvidt I og med at jeg ikke akkurat har en størrelse man finner på H&M, så blir det dyrt med nye BHer. Og jeg ANER jo ikke hvor mye størrelsen kommer til å endre seg til sammen, og ikke når jeg burde kjøpe noe nytt. Jeg regner med at sånt varierer veldig fra person til person, men likevel: hvor mye endret BH-størrelsen din seg, og når i graviditeten skjedde det? Blir de mye større etter fødsel pga amming? Takk for svar Anonymous poster hash: de967...fbf Min endret seg nesten ikke. Ble heller mindre følte jeg, ihvertfall etter fødselen. Under svangerskapet ble brystene noe fyldigere men ikke store forskjellen. Jeg hadde ganske små bryst fra før.
Sunshine Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Mine ble digre i begynnelsen av svangerskapet (opp til G/H fra FF), men nå som jeg ammer har de ikke blir større og jeg bruker H i ammebh fra Change.
Teriyaki Skrevet 11. april 2014 #8 Skrevet 11. april 2014 (endret) Gikk fra en stor C til en stor E, hvis man kan si det sånn. Nå har jeg en liten C Over ett år siden ammeslutt. Den største endringen startet etter fødsel da melken kom, men jeg gikk opp i størrelse i svangerskapet også. Til min kropp så en E skikkelig stort ut. Kunne ønsket brystene var litt større nå da, men de passer fint til kroppen min nå. Endret 11. april 2014 av Teriyaki
Charlie28 Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Jeg bruker vanligvis 65D/70C til vanlig (alt ettersom om ryggen er bred eller ei). Når jeg var i uke 35+ måtte jeg opp i 70 rundt, men cupen kunne jeg bruke som vanlig. Det var akkurat innfor hva som passet. Etter fødsel måtte jeg opp i 70F, men nå, bare 2 uker etter, er jeg igjen nede i 65 rundt. Brystene har også stabilisert seg på cup ca DD. Husker at brystene tok lengre tid på å stabilisere seg med førstemann, og da kunne jeg bruke 65F i laaaang tid (men det fantes jo ikke i butikken, så måtte bruke "feil" størrelse).
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Jeg gikk fra 70C til 75E (egentlig tror jeg de er F nå, men fant bare en E som passet der og da) i løpet av to mnd. Er 15 uker nå, og håper ikke de vokser mer.. Anonymous poster hash: 4e4f4...e88
Hattifnatten Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 (endret) Før var jeg en 75h, men det var ikke før ca 2 mnd etter fødselen (brukte lang tid på å få opp melkeproduksjonen) at jeg gikk opp til 75k(!!) umulig å finne ammebher i riktig størrelse. Endret 11. april 2014 av Hattifnatten
bebis1 Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Brukte 80d eller 85c, etter uke 10 måtte jeg opp til 85E eller 80F... Håper puppene ikke blir større, er så vanskelig å finne store nok bh'er...
Yesterday Skrevet 11. april 2014 #13 Skrevet 11. april 2014 Jeg kjøpte soft-bher som gravid (ligner på sports-bher men strammer ikke) Taklet ikke at det stramet rund meg, og heller ikke spilene. De har størrelser S, M, L, XL osv. Så vet ikke hvilken bh-størrelse jeg havnet på. Brukte de som amme-bh og, da de er lett å dra opp. Men før jeg kjøpte de så brukte jeg 90F, før jeg ble gravid brukte jeg 80D
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #14 Skrevet 11. april 2014 De gikk opp to størrelser i starten av ammeperioden. Så stabiliserte det seg etter hvert, og nå når jeg har sluttet å amme har jeg fått mindre bryster enn noensinne.. Anonymous poster hash: 4101b...0a3
livelovelaugh Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Puppene har ikke vokst - kanskje på slutten
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Min endret seg nesten ikke. Ble heller mindre følte jeg, ihvertfall etter fødselen. Under svangerskapet ble brystene noe fyldigere men ikke store forskjellen. Jeg hadde ganske små bryst fra før. Samme her. Trodde de skulle vokse mye men ble kun en b når mella kom (a cup fra før) får ihvertfall ikke hengepupper.Anonymous poster hash: 694f2...31e
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #17 Skrevet 11. april 2014 *melka*Anonymous poster hash: 694f2...31e
Teeny Skrevet 11. april 2014 #18 Skrevet 11. april 2014 75B-75D til nå i uke 39. Har kjøpt amme-BH i 75D, men kanskje de blir større når man begynner ammingen? Hører i hvertfall rykter om det.
siebaeo Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 (endret) Mine vokste jevnt fra 70C til 70G/H i begge svangerskap. Nådde vel G en til to mnd før termin. H når melkesprengen var på full guff og så G/H i en periode. Nå går jeg nok fra D til f/G alt etter om de er tomme eller fulle Jeg kjøpte mange bher i økende størrelse i første svangerskap siden jeg ikke ante når det ville stoppe. Ble dyrt kan du si.. Men så fikk jeg jo brukt alle en gang til da Anbefaler sømløse Bravado i starten. De flekser veldig i størrelsene. Jeg brukte M. De er litt store nå og var på grensen i starten. Men for det meste veldig passe. Endret 11. april 2014 av siebaeo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå