Gå til innhold

Hva har man på seg i en badehall?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje litt rart ut, men jeg har ikke vært i en svømmehall siden jeg var barn og da gikk man alltid med badedrakt. Har lyst til å dra og bade en dag, men aner ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg har bare bikinier, blir det rart å dra å svømme i dette eller er det vanlig?

Anonymous poster hash: 1ee08...535
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Badedrakt er mest normalt i en svømmehall.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Mange bruker badedrakt, mange bruker bikini.

Jeg bruker gjerne bikini (kroppen min ser helt rar ut med badedrakt), men jeg bruker som oftest en typ bokser/shorts underdel, men det er pga helt andre årsaker

Skrevet

Hos oss er det bare badedrakt som er lov.

Har man på bikini får man ikke gå i bassenget ganske enkelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bader regelmessig på Pirbadet i Trondheim og bader kun i bikini. Alltid masse folk i bikini der, bare de trim-svømmerne som har badedrakt.

Anonymous poster hash: 2d67d...182
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hæ? Hvilken svømmehall er det?

Har aldri vært borti et sted hvor man ikke kan bruke bikini

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor finner man egentlig badedrakt til å svømme i? Som passer de med pupper?

Anonymous poster hash: 65a17...964
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svømmer i sportsbh og bikinitruse. Ingen har sagt noe. Der jeg svømmer kommer folk kledd i allslags drakter, bikinier og alt. Har til gode å se noen bli bortvist enda.

Anonymous poster hash: 441c2...0b8
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)
Har også tenkt å gå til anskaffelse av en mer "sportslig" bikini, jeg føler liksom ikke helt trekant topp og liten bikinibukse med knyting i sidene er noe jeg vil trene i... Men frem til jeg finner dette så høres det ut på dere som bikini går bra, jeg kommer bare til å føle meg litt malplassert hehe.

TS

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Hørtes ut som en merkelig svømmehall ...

AnonymBruker
Skrevet

Der hvor jeg svømmer flere dager i uka så ser jeg omtrent like mange kvinner i badedrakter og bikinier, så det blir vel etter hva du føler deg mest komfortabel med:) Selv bruker jeg badedrakt.

Anonymous poster hash: 53213...2a8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Triangl Swimear er super nice bikini :) anbefales på det sterkeste. er jo bare gamle damer som bruker badedrakt. om du har kropp til å ha bikini på så bruker du jo det.

du kan jo bruke en shorts/hotpants lignende underdel, og bruke bikini overdel.

Anonymous poster hash: 316dd...04f
AnonymBruker
Skrevet

Bader regelmessig på Pirbadet i Trondheim og bader kun i bikini. Alltid masse folk i bikini der, bare de trim-svømmerne som har badedrakt.

Anonymous poster hash: 2d67d...182

Hæ? Jeg bader også i Pirbadet, og ut fra hva jeg kan se, så bader de aller fleste i badedrakt. Unntaket er gjerne barn fra rundt 7 - 12 år.

Synes badedrakt passer i en badehall. Bikini er for stranden. Ikke at jeg bryr meg eller at det plager meg, men synes virkelig badedrakt er det opplagte i en badehall... Stupe med bikini, liksom?? :fnise:

Anonymous poster hash: 8e316...cea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Triangl Swimear er super nice bikini :) anbefales på det sterkeste. er jo bare gamle damer som bruker badedrakt. om du har kropp til å ha bikini på så bruker du jo det.

Nå må du virkelig gi deg... :ler: Bare gamle damer som bruker badedrakt? Nei, virkelig ikke! Ser en del unge tenåringer i bikini, men de aller, men i den digre svømmehallen hvor jeg går regelmessig, bruker de aller, aller fleste over 20 år badedrakt.

Anonymous poster hash: cfa9d...014

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jeg så også for meg at badedrakt var liksom "dresscoden" for en svømmehall, var derfor jeg spurte hehe.

TS

Gjest crazycatlady
Skrevet

Dress og slips så klart! :P Hva ellers lizzm?

Skrevet

I min svømmehall er det like vanlig med begge deler. Selv bruker jeg badedrakt fordi jeg føler at det gir meg mest bevegelsesfrihet. Slipper å bekymre meg for bikinioverdeler som vrir seg og sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Sports BH og bikinitruse høres mest sexy ut spør du meg. Må få kommet meg i en svømmehall og glant litt merker jeg. Vært en lang vinter!

Anonymous poster hash: 40eb7...e08
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tull at bare gamle damer bruker badedrakt. Jeg vil si jeg er ganske godt trent og er mer enn fornøyd med og stolt av kroppen min, men jeg bruker fortsatt badedrakt både til trening og når jeg er i svømmehallen med elevene mine. Jeg har brukt swimkini/sportsbikini tidligere, men synes badedrakt fungerer bedre til mye aktivitet. Bikini har jeg på meg når jeg skal bade og når jeg soler meg.

I min svømmehall er det omtrent halvt om halvt med bikini og badedrakt. Noen damer/jenter bruker også trang badeshorts. Her er det mye bra tøy til svømming: http://www.sportamore.no/produkter/kl%C3%A6r/badet%C3%B8y/#/produkter/kl%C3%A6r/badet%C3%B8y/?gender=3

Anonymous poster hash: e1f9a...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...