Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest celine
Skrevet

Noen som vet om man får feriepenger av yrkesrettet attføring?? (altså attføringspenger...)

:-) nysgjerrige Celine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre så er det nok ikke feriepenger å få nei,men skattefri utbetaling i juni.

Gjest Gjest.
Skrevet

Hei du!

Er du sikker på at det er skattefri utbetaling på attføring i juni? Og gjelder det rehabiliteringspenger også?

mvh

Gjest

Skrevet

100% sikker er jeg ikke,men jeg har hørt det.

Håper det også :-)

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Desverre så er det nok ikke feriepenger å få nei' date='men skattefri utbetaling i juni.[/quote']

Der er jeg noe usikker. Jeg har gått på attføring siden 2001 og kan ikke huske at det er skattefri utbetaling i juni.

Gjest celine
Skrevet

Takker for svar!

Hadde attføring en liten periode ifjor, og derfor lurer jeg.. Alt som kommer inn i kassa er kjærkomment :wink: selv om jeg nok ikke hadde regnet med det, gitt..

:-) Celine

Skrevet

Det var nok feil informasjon om skattefritt i juni,jeg har nå fått penger og det var desverre ikke det :-(

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Desverre så er det nok ikke feriepenger å få nei' date='men skattefri utbetaling i juni.[/quote']

Utbetalingslapp fra aetat: Til deg som mottar attføringspenger: Det følger av forskrift om forskuddstrekk §17 nr 4 at mottakere av attføringspenger skal være fritatt for forskuddstrekk to 14-dagers periode i juni måned. For 2 meldeperioder i juni vil det derfor ikke bli trukket skatt av skattepengene. Dette gjelder ikke dagpengermottakere, som skal ha forskuddtrekk også i juni. Skattefritaket omfatter ikke etterbetalinger. Her gjelder ordinære regler for prosenttrekk. De trekkfrie utbetalingene skjer i ukene 25 og 27 eller 26 og 28 avhengig av hvilke uker du skal sende meldekortene dine.

Skrevet

hmm.. jeg fikk ikke det :-(

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Merkelig.

Det stod det på min lapp i dag. Ring aetat og spør.

Gjest Gjest 2
Skrevet

Heisann?

Må bare spørre...

Mottar dagpenger men er blitt langtidssykemeldt, vad innebærer yrkesrettet attføring?Hvordan kan man få det?

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Heisann?

Må bare spørre...

Mottar dagpenger men er blitt langtidssykemeldt, vad innebærer yrkesrettet attføring?Hvordan kan man få det?

Gjest 2, kanskje du finner svar på det du lurer på her:

http://www.skadesiden.no/attforing.htm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...