Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ja. Kjæresten min slo opp med meg for en måneds tid siden og første uka gjorde jeg ikke annet enn å sitte hjemme. Etter rundt to uker dro jeg på fest og havna i senga med en kollega. Nå vil eksen min tilbake til meg; sier han aldri slutta å elske meg og greier, men at han ikke kan stole på meg fordi jeg hadde sex med en annen(?). Det var som sagt slutt når det skjedde og jeg kunne ALDRI tenkt meg å være utro. Er han urimelig? Jeg regner med at han trenger litt tid bare og at han er litt såra.. Vi skal på sydentur sammen til sommeren..

Anonymous poster hash: 9c9b5...42d
Videoannonse
Annonse
Gjest Trøffel
Skrevet

Så sur kan han da ikke være om han vil på sydenferie med deg... Vil han bare straffe deg for at det ble slutt i utgangspunktet kanskje?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så sur kan han da ikke være om han vil på sydenferie med deg... Vil han bare straffe deg for at det ble slutt i utgangspunktet kanskje?

Mulig.. Nå var det jo han som slo opp da :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bestille en sydentur når ting er som de er?

Dere hadde slått opp. Tar han bare kontakt for å klage? Enten så bestemmer han seg for at han vil ha deg tilbake og skyver alt annet under teppet eller så dropper dere det hele og aksepterer at bruddet kom av en grunn.

Han ikke ta deg tilbake og så gå og gnåle om at han ikke stoler på deg.

Anonymous poster hash: 7da24...f4e
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bestille en sydentur når ting er som de er?

Dere hadde slått opp. Tar han bare kontakt for å klage? Enten så bestemmer han seg for at han vil ha deg tilbake og skyver alt annet under teppet eller så dropper dere det hele og aksepterer at bruddet kom av en grunn.

Han ikke ta deg tilbake og så gå og gnåle om at han ikke stoler på deg.

Vi holder på nå kan du si.. Og i går sa han at han elsker meg og tror han alltid kommer til å gjøre det. Og han vil ikke at jeg skal finne noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Off.. Jeg angrer så på den sex'en.. Var full og deprimert :s

AnonymBruker
Skrevet

Vi holder på nå kan du si.. Og i går sa han at han elsker meg og tror han alltid kommer til å gjøre det. Og han vil ikke at jeg skal finne noen andre.

Det virker mest som sjalusi. Så når dere er sammen igjen og han har deg blir han lei og det hele repeteres. Det er alltid en grunn til at et brudd finner sted og forholdets begrensninger er etablert. Han er bare furten fordi du fant noen andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han slo opp med deg. Da hever du skuldra og viser hva han gikk glipp av. Noe mer du lurer på?

Anonymous poster hash: 0e4ac...b5d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det virker mest som sjalusi. Så når dere er sammen igjen og han har deg blir han lei og det hele repeteres. Det er alltid en grunn til at et brudd finner sted og forholdets begrensninger er etablert. Han er bare furten fordi du fant noen andre.

Det var en god grunn til det bruddet, ja. Og grunnen er ikke lenger tilstedet og kommer heller aldri til å være det. Så hvis vi hadde funnet tilbake til hverandre så betyr ikke det at forholdet hadde vært kjørt uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Han slo opp med deg. Da hever du skuldra og viser hva han gikk glipp av. Noe mer du lurer på?

Anonymous poster hash: 0e4ac...b5d

Ja? Jeg vil ha han tilbake, og han vil ha meg tilbake men sier han ikke kan stole på meg. Noe han kan. Jeg gir ikke slipp på noe som kan være utrolig bra.

Skrevet

Det er urimelig av han å vere sint på deg fordi du hadde sex med ein anna etter at han dumpa deg.. Han er nok egentlig sjalu og lei seg. Men du har ikkje gjort noko gale!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er urimelig av han å vere sint på deg fordi du hadde sex med ein anna etter at han dumpa deg.. Han er nok egentlig sjalu og lei seg. Men du har ikkje gjort noko gale!

Men dette er noe han mest sannsynlig kommer over? Han sa liksom "Jeg kommer aldri til å kunne være sammen med deg etter at du hadde sex med ***" Synes det er litt vel over the top, jeg da, og regner egentlig med at han slutter å tenke på det etter hvert.

Skrevet (endret)

Han elsket deg så høyt at han dumpet deg - makes sense!

Si at det kan være en lærepenge til neste gang han elsker deg så høyt at han vurderer brudd ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han elsket deg så høyt at han dumpet deg - makes sense!

Sorry, men du kjenner ikke til grunnen.

AnonymBruker
Skrevet

Han føler vel kanskje at du har forrådt det dere hadde sammen ved at du kunne være klar til å ha sex med en annen bare to uker etter at dere slo opp.

Anonymous poster hash: 830a3...9cc
Skrevet

Sorry, men du kjenner ikke til grunnen.

Hadde det noe med en kjønnsoperasjon å gjøre?

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Men dette er noe han mest sannsynlig kommer over? Han sa liksom "Jeg kommer aldri til å kunne være sammen med deg etter at du hadde sex med ***" Synes det er litt vel over the top, jeg da, og regner egentlig med at han slutter å tenke på det etter hvert.

Du har jo ikke vært utro eller gjort noe galt. Men jeg ville satt spmtegn ved hvor mye du hadde elsket "meg"/han dersom du klarte å ha sex med noen andre, når du liksom fremdeles ville hatt han tilbake, og at om du ikke hadde hatt noe problem med det, og at da kunne det skjedd igjen dersom du ble like full

AnonymBruker
Skrevet

Han føler vel kanskje at du har forrådt det dere hadde sammen ved at du kunne være klar til å ha sex med en annen bare to uker etter at dere slo opp.

Anonymous poster hash: 830a3...9cc

Er jo det jeg også regner med. Og jeg er ikke en person som holder på sånn heller, selv om det kanskje virker sånn. Utrolig dårlig unnskyldning, men jeg var full og veldig, veldig lei meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det noe med en kjønnsoperasjon å gjøre?

Ehm. Nei

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke vært utro eller gjort noe galt. Men jeg ville satt spmtegn ved hvor mye du hadde elsket "meg"/han dersom du klarte å ha sex med noen andre, når du liksom fremdeles ville hatt han tilbake, og at om du ikke hadde hatt noe problem med det, og at da kunne det skjedd igjen dersom du ble like full

Som sagt så angrer jeg veldig på det og det er aldri noe jeg ville gjort igjen. Spesielt ikke om jeg var i et forhold med noen. Det går i mot alt jeg står for, og det vet han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...