TurboTore Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei, Jeg har en historie jeg vil dele med dere for kanskje å få noen gode råd. For en tid tilbake møtte jeg ei jente som det klikket godt med. Vi hadde en del moro, en ting førte til det andre og etterhvert så møttes vi regelmessig. Jeg likte henne svært godt, og alt tydet på at hun likte meg også. Dette hadde ikke vart så lenge før jeg på et tidspunkt klarte å gå for langt en natt vi var ute, men på forskjellige steder. Jeg hadde fått i meg alt for mye, var i tillegg ganske oppe etter å ha drukket godt over en liter kaffe tidligere på dagen, og naturligvis ikke helt ved mine fulle fem. Men jeg var helt betatt av denne kvinnen, som senest noen dager tidligere hadde viet meg stor hengivenhet. Derfor valgte jeg å sende henne en melding med en antydning om vi kanskje kunne møtes. Jeg fikk ikke noe svar og gikk en liten stund, men ble utålmodig og sendte en ny. Senere møttes vi tilfeldigvis, men det tok ikke lang tid før hun forsvant avgårde igjen. Og jeg hadde allerede rukket å bli så utålmodig som jeg kunne blitt og sendte henne ultimatumer og noen rent hissige meldinger, selvfølgelig uten suksess. Morgenen etter våknet jeg også da naturligvis med verdens tyngste fylleangst og ikke rent liten rus igjen i kroppen. Desperat etter å gjøre ting godt igjen prøvde jeg å ringe henne en del ganger, uten at hun ønsket å svare. Jeg var selvfølgelig lei meg og full av anger. Senere samme dagen fikk jeg meldingen jeg fortjente om at jeg hadde tatt noen steg over grensen og regelrett bæsjet på leggen. Jeg sendte en kort beklagelse, sa at jeg forstod hva jeg hadde gjort, og fant ut at jeg helst burde ligge lavt en stund. Et par dager senere våget jeg å sende en melding der jeg beklaget det hele og tok på meg det fulle ansvaret for min utrolig teite oppførsel. Jeg sa at jeg var lei meg på mine egne og hennes vegne for episoden, og at jeg gjerne skulle gjort ting annerledes om jeg hadde hatt muligheten. Jeg fikk et kort svar som tydelig sa at hun ikke ville ha noe av sånn oppførsel. Nå sliter jeg som mann med å vite hva jeg skal gjøre. Jeg savner henne svært høyt, og er irritert på at jeg kunne ødelegge noe sånt over en natt, men samtidig er jeg redd hun kommer til å bli enda mer irritert over det om jeg fortsetter å mase om tilgivelse. Jeg er redd skuta har seilt for meg, men kunne tenke meg å gjøre ett siste forsøk for på å nå igjennom ved å si hvor lei meg jeg egentlig er for det som har hendt. Hva tror dere?
Marie90 Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg tror du har presisert tydelig nok at du er lei deg. Det er ikke mye mer å gjore. Du har beklaget to ganger så hun vet hva du tenker (samtidig som hun vet at du var full den kvelden også).
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Vel, det første jeg tenkte var at du antagelig er og kanskje alltid har vært den som har vært mest interessert?Anonymous poster hash: b66f5...eb0
Edvarda Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Hun har nok tilgitt deg, det handler ikke om det, tror jeg. Mer at du har vist hva hun ville hatt i vente i et forhold med deg. Og DET blir nok verre å gjøre noe med. Det eneste jeg kan komme på er å vise deg som en veldig avbalansert og blid fyr fremover, null drama, og satse på at det blekner 6
Viventium Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 (endret) Du virker jo en smule desperat, du skremmer jo livet av henne Se deg selv i hennes situasjon. Du gjør først en bommert og det er ikke noe galt i det egentlig men når du fulger opp med og sende masse meldinger og ringer da blir man skremt. Hadde en jente oppført seg sånn mot meg hadde jeg tenkt at ho var "spenna gæren" og unngått henne for alt i verden.. Du må la henne få pusterom ellers føler henne at du er innpåsliten og da har du blowa det desverre.. Endret 10. april 2014 av Viventium 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Hva med å dra innom henne en gang, pent pyntet? Gi henne noen dager, så kan du vurdere om du kan ta en prat med henne. Og husk at ordene må velges med omhu! Enten kjøper hun det du sier, eller ikke. Kjenner ikke jenta, men om hun har et snev av samvittighet i seg, så vil hun nok gi deg en sjangse. Og går det ikke, tror jeg nok du er bryderiet spart. Anonymous poster hash: 13226...916
TurboTore Skrevet 10. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2014 Dere er gode som gull! Greit å få se ting utenfra, det er ikke alltid lett å skille mellom håp og virkelighet. Jeg skal nok klare å ligge lavt en stund, men tror dere det er greit å ta kontakt om en stund, eller bare vente til neste gang vi tilfeldigvis møtes? Jeg kommer til å bli stiv som en stokk og skjelve som et aspeløv (vet ikke om det er kombinerbare uttrykk egentlig, men men) neste gang jeg møter på henne, for jeg er jo fortsatt bunnløst flau.
Tarsan97 Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Bæsjet på leggen....Det er ett bilde i hode en ikke glemmer så fort. Alkohol leder nesten alltid bare til dritt. Kutt det mest mulig ut.
Mrs Smith Skrevet 11. april 2014 #9 Skrevet 11. april 2014 Ikke kontakt henne før hun eventuelt kontakter deg. Du virker veldig desperat, vær mer laidback.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #10 Skrevet 11. april 2014 Problemet, ts, er at noen kvinner ser på slik "full guttunge på byen" oppførsel med total nulltoleranse. Ut fra oppførselen hennes gjør denne damen det. Ergo er det ikke noe du KAN gjøre. Hun er ikke interessert i å involvere seg med (beklager utrykket) en taper som ikke kan verken holde på alkohol eller begrense inntaket. Og det finnes ikke noe i verden du kan gjøre for å overbevise henne om at du ikke er en tåpe. Neste gang så stopper du mens du oppfører deg som folk. Anonymous poster hash: d9640...df3
ekkoet Skrevet 11. april 2014 #11 Skrevet 11. april 2014 Det jeg ikke helt skjønner er denne Senere møttes vi tilfeldigvis, men det tok ikke lang tid før hun forsvant avgårde igjen. Min tanke her var at om dere var interessert i hverandre og var i festlig humør så ville hun ikke bare "forsvinne" uten videre forklaring. Derfor er jeg tilbøyelig til å være enig med anonymbrukeren lengre oppe som antyder at du er den som har vært mest interessert. Dette kombinert med resten av historien levner dessverre i mine øyne liten mulighet for at situasjonen kan repareres. Men synd, håper likevel det ordner seg for deg - er kjipt med slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå