AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Så dere dokumentaren, som gikk på NRK nå? Om fett eller sukker? Virkelig verdt å se - her er link: http://tv.nrk.no/program/dmpv73010214/fett-versus-sukker Jeg fikk lyst på ostekake... men allikevel ikke. Det er jo et livsfarlig dop. Anonymous poster hash: e88bd...32e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Ser den nå. Håper han som spiser fett kommer best ut. Dietten til han som spiser sukker ser ut som min diett.. av det jeg har sett til nå Anonymous poster hash: c5da0...bdf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Ser den nå. Håper han som spiser fett kommer best ut. Dietten til han som spiser sukker ser ut som min diett.. av det jeg har sett til nå Anonymous poster hash: c5da0...bdf Du vil få deg en overraskelse her gitt. Anonymous poster hash: e88bd...32e 1
Gjest Runforit Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Var ikke overraskende. Var egentlig ikke noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Var ikke overraskende. Var egentlig ikke noe nytt. Selv om det ikke var verken nytt eller overraskende for deg, så var det kanskje noen som fikk en "aha"-opplevelse. Jeg var også fullt klar over dette, men det er greit å få en påminnelse og å se programmet for å forstå hvordan dette henger sammen. Anonymous poster hash: 3f986...160 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Jeg syns også det er teit at det er sukkeret som får all skylden og som når en snakker om is og flere cookies, omtaler en det ofte som "sukker", selv om fordelingen mellom sukker og fett er likt - som er akkurat det som gjør det farlig. Anonymous poster hash: 3f986...160 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå