AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei! Jeg har en kompis som er veldig flørtete av seg, når det gjelder meg.. Vi har vært veldig gode venner i mange år nå, vi begge har alltid hatt partner gjennom disse årene (samme partnere begge to), men for noen år siden så prøvde han seg på meg, var full, men det ble likevel ganske feil for meg, naturligvis. Etter dette så holdte jeg avstand, men fikk god kontant igjen noen mnd etter. Nå idag venter han barn med forloveden sin, og flørtingen har startet igjen. Han sier han fantaserer om meg, sier hva han ville gjort med meg osv. Jeg prøver alltid å komme meg ut av disse samtalene for å unngå bråk, men nå har dama hans sett det, og forholdet deres er på spill, og hun er dritsur på MEG. Jeg har aldri gjort noe galt, aldri prøvd meg på han, aldri skrevet noe tilbake til han, men det er meg hun er pissed på.. Det er ikke bare å holde avstand heller, for han er veldig viktig for meg.. Er så dumt at det har blitt sånn. Vi er begge 25 nå forresten, så er jo ikke tenåringer heller. Er bare så rart at dama fortsatt vil ha han, han har gjort dette før også, og det VET hun. Men jeg kan jo ikke snakke med henne, forklare noen ting, hun hater meg jo. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: eb708...a8c Anonymous poster hash: e2dd5...468
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Æsj, nettopp derfor jeg holder meg unna menn. De er jo utro hele gjengen når dama blir gravid. Kåte svin. Æsj. Nei altså hvis hun ikke vil høre på deg er hun jo like dum sjæl, så da hadde jeg ikke gidda lage noe drama. Har du sagt til kompisen at oppførselen er uakseptabel? Anonymous poster hash: c0502...4be 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 en ting, hun er gravid, noe som betyr hormoner i hytt og pine. er ikke alltid det er like lett å tenke rasjonelt da. hun leter etter noen å legge skylden på, å siden hun venter hans barn og sikker elsker han over alt så finner hun en syndebukk. jeg ville holdt meg unna han en stund Anonymous poster hash: e4295...efe
Edvarda Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tviholder på et "vennskap" med denne fyren? Det er ei gravid dame som er kjempelei seg her, og forholdet mellom deg og han er jo ikke stuerent, så hun har jo rett. Likevel skal du altså opprettholde det.. Jeg begriper det ikke. 8
Gjest Trøffel Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tviholder på et "vennskap" med denne fyren? Det er ei gravid dame som er kjempelei seg her, og forholdet mellom deg og han er jo ikke stuerent, så hun har jo rett. Likevel skal du altså opprettholde det.. Jeg begriper det ikke. Signerer denne. Om dere ikke klarer å la være å flørte med hverandre så bør dere kanskje avslutte vennskapet, dersom dere begge skal klare å fungere i deres respektive forhold. 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Du kan jo gi han litt kos når dama er gravid. Det er faktisk ikke så lett for menn når kjæresten er gravid! Anonymous poster hash: 0ba8d...759 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Ts, helt alvorlig: har du spurt deg selv hvorfor forholdet til en opptatt kommende pappa som flørter med deg, mot din vilje og uten å ta nei for et svar i følge deg selv, er så viktig for deg? Du gjør jo også selv noe galt mot din egen partner når du med vitende og vilje oppsøker flørten gang etter gang. Dette du beskriver er nemlig ikke et vennskap. Så hvorfor er en mann som prøver komme i buksa på deg viktig? Trenger ikke å svare her, selvsagt. Men still deg selv spørsmålet.Anonymous poster hash: 7dcb7...f27 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Så DU er en av de damene som syntes det er fett å ha en fyr (som du vet er i et forhold og som t.o.m er samboer/venter barn med den dama) som flørter vilt med deg? Jeg har alltid lurt på hvem de damene er, for jeg har vært dama til en sånn fyr engang. Aldri igjen. Men mens vi var sammen flørtet han helt vilt rundt seg med rundt ti forskjellige damer via meldinger på Facebook. Jeg visste jo ingenting og gikk naiv rundt og trodde han var forelsket i meg. Etterhvert kom det frem det ene og det andre, b.la en han jobbet sammen med som konfronterte meg med at han hadde vært veldig "på" henne og hun syntes det var upassende når han var i et forhold. De andre damene hadde jo bare flørtet med de, og solt seg i glansen. Selv om de visste at han hadde dame. Jeg sier ikke at det var de som gjorde noe galt, det var han som var en drittsekk, men jeg syntes det var så rart at damer gadd å svare på flørtemeldinger fra en fyr i et forhold. Jeg hadde ALDRI gjort det. Anonymous poster hash: 1c38b...dd2 1
Skilpadden Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Hvordan tillater du deg selv til å ha et vennskap med han når du er klar over hans intensjoner, og attpåtil har du selv type, og han har en forlover som er gravid? Klarer du å forklare det, TS? 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 And that's the oldest story in the world... Anonymous poster hash: 21172...66b 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Hei! Jeg har en kompis som er veldig flørtete av seg, når det gjelder meg.. Vi har vært veldig gode venner i mange år nå, vi begge har alltid hatt partner gjennom disse årene (samme partnere begge to), men for noen år siden så prøvde han seg på meg, var full, men det ble likevel ganske feil for meg, naturligvis. Etter dette så holdte jeg avstand, men fikk god kontant igjen noen mnd etter. Nå idag venter han barn med forloveden sin, og flørtingen har startet igjen. Han sier han fantaserer om meg, sier hva han ville gjort med meg osv. Jeg prøver alltid å komme meg ut av disse samtalene for å unngå bråk, men nå har dama hans sett det, og forholdet deres er på spill, og hun er dritsur på MEG. Jeg har aldri gjort noe galt, aldri prøvd meg på han, aldri skrevet noe tilbake til han, men det er meg hun er pissed på.. Det er ikke bare å holde avstand heller, for han er veldig viktig for meg.. Er så dumt at det har blitt sånn. Vi er begge 25 nå forresten, så er jo ikke tenåringer heller. Er bare så rart at dama fortsatt vil ha han, han har gjort dette før også, og det VET hun. Men jeg kan jo ikke snakke med henne, forklare noen ting, hun hater meg jo. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: eb708...a8c Anonymous poster hash: e2dd5...468 Enkelt. Bare hold deg unna. I den store sammenhengen så er barnet viktigere enn ditt vennskap til han og sjalusi er ikke like rasjonelt bestandig. Just back a way og la de ordne opp på egenhånd. Anonymous poster hash: 99ca1...079 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 TS her. Skjønner dere har mye spørsmål om hvorfor jeg "tviholder" på dette vennskapet, vi har vært gjennom mye sammen opp gjennom tiden.. Han betyr mye, og motsatt. Selvfølgelig har jeg sagt ifra om at sånn prat er uakseptabel, det er kun det jeg sier tilbake når han begynner, så blir det noen ukers "opphold" med kun normal, vennskapelig prat før han prøver igjen. Er ikke tiltrukket av han på noen som helst måte, har aldri vist noe til sånt heller, så aner ikke hvorfor han holder på sånn, han er bare helt rar. Og verre nå enn aldri før siden dama ble gravid. Vil virkelig ikke miste han bare pga at han er som dette, men jeg vil samtidig ikke skape trøbbel mellom han og dama. Er jo bare det at jeg prøver å få han til å kutte ut og få han til å forstå konsekvensene av dette, han slutter - på'n igjen. Ja, han er en drittsekk, jeg selv skjønner ikke hvorfor dama ikke gir han opp eller blir sur på han, alt går utover meg, og jeg gjør absolutt ingenting galt enn å ha kontakt med han i det hele tatt tydeligvis. Anonymous poster hash: e2dd5...468
Tanuki Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Ts, hvorfor vil du beholde venneskapet med han? Han respekterer verken deg eller dama si, som er gravid! Hold deg unna ham, og la dem ordne opp i deres forhold. Skjonner virkelig ikke hva du skal med en "venn" som han. Er partneren din klar over hvordan han oppforer seg mot deg??
Tanuki Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 TS her. Skjønner dere har mye spørsmål om hvorfor jeg "tviholder" på dette vennskapet, vi har vært gjennom mye sammen opp gjennom tiden.. Han betyr mye, og motsatt. Selvfølgelig har jeg sagt ifra om at sånn prat er uakseptabel, det er kun det jeg sier tilbake når han begynner, så blir det noen ukers "opphold" med kun normal, vennskapelig prat før han prøver igjen. Er ikke tiltrukket av han på noen som helst måte, har aldri vist noe til sånt heller, så aner ikke hvorfor han holder på sånn, han er bare helt rar. Og verre nå enn aldri før siden dama ble gravid. Vil virkelig ikke miste han bare pga at han er som dette, men jeg vil samtidig ikke skape trøbbel mellom han og dama. Er jo bare det at jeg prøver å få han til å kutte ut og få han til å forstå konsekvensene av dette, han slutter - på'n igjen. Ja, han er en drittsekk, jeg selv skjønner ikke hvorfor dama ikke gir han opp eller blir sur på han, alt går utover meg, og jeg gjør absolutt ingenting galt enn å ha kontakt med han i det hele tatt tydeligvis. Anonymous poster hash: e2dd5...468 Hallo i luken, du har allerede skapt trobbel mellom dem, ikke med vilje kanskje, men likevel! Og jeg syns faktisk det er daarlig gjort mot din partner ogsaa, hadde du likt det hvis partneren din nektet a gi opp vennskapet til en dame som flortet heftig med ham, fult klar over at han var opptatt? Dama hans er gravid, og jeg vedder paa at hun ikke har det godt naa. Kan ikke vaere veldig morro a se paa at kjaersten sin, som er faren til barnet hun har i magen, gaar rundt a florter med andre. Kan du ikke bare holde deg unna ham? Han er en dust, du burde vaere litt smartere. Syns virkelig synd paa dama hans, og kjaersten din. Kanskje dere to fortjener hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Siden dere er bare venner, kan dere ikke ha en pause til han har fått barnet sitt? Man må ikke være med vennene sine så ofte.. Anonymous poster hash: ac965...edf
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 Ville tatt printscreen, sendt dama og skrevet "som du ser er jeg ikke interessert, men du ser vel også hvem som fortsetter" eller noe i den gata. Jeg tror nok at jeg ville reagert på lik linje som henne om jeg var i hennes sko.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #19 Skrevet 11. april 2014 Hold deg unna ts. Kjæresten er viktigere enn deg, ha litt respekt du (selv om han mangler betyr ikke det at du ikke trenger å ta et KLART standpunkt. Tenk om det var du som var gravid og kjæresten din drev på slik med ei)Anonymous poster hash: 80113...49f
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #20 Skrevet 11. april 2014 Hva med å si at hvis han ikke kutter ut, kutter du kontakten? Send brev til dama og forklar situasjonen. Uansett fortjener han ikke den gravide dama. Men kanskje hun er sammen med ham pga økonomien? Anonymous poster hash: cfb85...6bb Anonymous poster hash: cfb85...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå