Gå til innhold

Chanel lebestifter- hvilke er din favoritt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter lebestift fra Chanel, og ønsker å vite hva som er din favoritt (og gjerne også hvorfor)? :)

Anonymous poster hash: 1d892...ea0
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Rouge Allure Velvet i 42 l'eclatante. Den heller mot matt i konsistensen uten at sen blir tørr, og fargen er perfekt for meg som ikke er helt komfortabel med knall rødt. Den er en knasj rosa som nærmer seg neon uten at den er det, og er skikkelig fresh nå om sommeren. Vil si den er nøytral i tillegg, noe som også er kjekt.

Skrevet

Min favoritt er Chanel Rouge Coco Shine, den tørker ikke ut leppene, men gir fukt omtrent

som en balm, favorittfargene er Deauville og Libertè. Deauville er en slags burgunder-rosa-rød

farge som passer perfekt til mine farger, og Libertè er en orange-rød farge som jeg syns passer

meg veldig godt da jeg føler knallrøde lepper blir litt for mye. Den ser helt annerledes ut enn den

blir på, etter en stund blir den mer orange-rød, mens den ser veldig korall-aktig ut i fargen når

man ser swatches eller ser på selve lebestiften.

Skrevet

Er på jakt etter lebestift fra Chanel, og ønsker å vite hva som er din favoritt (og gjerne også hvorfor)? :)

Anonymous poster hash: 1d892...ea0

Matt Rød, La Fascinante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...