AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei! Jeg har nå i tre mnd prøvd å lysne hårer litt etterhvert, har brukt 3 pakker med blonde striper og en "avfarging" uten ammoniakk og blekningsmiddel, ikke helt avfarging. resultatet har blitt bedre enn forventet. men vil ha det blondere. noen som vet hvor mange ganger enn kan stripe håret i løpet av en uke? bruker kur og sølv shampoo i tilegg takk for svar :-)Anonymous poster hash: 87b17...ec6
Sandie Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Det kommer an på hårets tilstand og hvor mye striper du har tenkt å ta. Så lenge håret ikke er veldig tørt og slitt går det nok bra når du tar kurer og pleier det godt før og etterpå.
Kassiopeia Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Det kommer helt an på håret ditt og hvor mye det tåler. Frisører blir alltid overrasket over hvor sterkt håret mitt er, og jeg har aldri fått slitasje uansett hvor hard behandling det har fått. Har selv blitt blondine nå fra brunette, hos frisøren riktig nok, og det har ikke tatt lang tid da jeg slapp å vente lenge mellom hver time. Så det kan bare du svare på, eller aller helst en frisør, da de har kunnskaper og hårtyper og kan gjøre det på best mulig måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå