lille pus Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Har gått over på AAP, men skulle ha fått feriepenger fra 2012 i 2013. Jeg har ikke fått dem, men det står på selvangivelsen at jeg har fått dem. Har sendt X'ant. Mail til sjef og økonomiansvarlig, men ikke mottatt noen svar på når og til hvilke konto de har sendt pengene til.. Kan jeg på noen måte straffes av ligningsmyndighetne dersom jeg sier i fra om dette - og fremviser bevis på at jeg ikke har mottatt pengene? Var nemlig en som sa det til meg ...
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 du skal vel ikke straffes når du ikke har fått pengene?? å hvorfor har du ikke gjort noe med dette før?? Anonymous poster hash: 0c873...497
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Har gått over på AAP, men skulle ha fått feriepenger fra 2012 i 2013. Jeg har ikke fått dem, men det står på selvangivelsen at jeg har fått dem. Har sendt X'ant. Mail til sjef og økonomiansvarlig, men ikke mottatt noen svar på når og til hvilke konto de har sendt pengene til.. Kan jeg på noen måte straffes av ligningsmyndighetne dersom jeg sier i fra om dette - og fremviser bevis på at jeg ikke har mottatt pengene? Var nemlig en som sa det til meg ... Er du sikker på at du ikke fikk pengene på siste lønnsslipp? Mange som har oversett slike ting. Sjekk de først. Hvis du mener du har rett ring heller enn og sende flere mailer og sms. dessuten burde du tatt tak i det med en gang du så du ikke hadde fått pengne. Anonymous poster hash: 7fc72...0b8
lille pus Skrevet 11. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2014 Ja. Selvsagt er jeg sikker på at jeg ikke har mottatt dem! Er da ikke mulig og overse EnDel 1000.kr som skulle vært på konto !!!! 😳😳😳😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå