Gå til innhold

Hvordan kle seg sexy på byn, uten å være for utfordrene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kle seg sexy, men ikke for utfordrene når man skal ut på byn? Jeg vil gjerne få litt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn :)

Det er ruskvær ute, så det må være noe som fungere i drittvær/litt kulde også!

Anonymous poster hash: 4e758...383
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En safe ting å gjøre er å enten ha utringing eller gå med lårkort kjole/skjørt. Det kan bli litt overkill med begge deler Jeg går ofte med utringet topp, dressjakke, kule smykker, skinnyjeans og korte støvletter. Hvis jeg går i kjole gjelder det samme, hvis kjolen er utringet sørger jeg for at den ikke er for kort. Er kjolen kort er det penest om kjolen ikke er for utringet. Har noen kjoler som er både korte og utringet men det er sjelden de blir brukt.

Noe som er effektivt er å gå i et mørkt pensilskjørt og ha utringet hvit ettersittende skjorte oppi med pumps til. Det blir litt office-stil og mannfolka elsker det, spesielt om man har utslått hår.

shin-min-ah-and-kim-sa-rang-office-look.

AnonymBruker
Skrevet

den i sort var sexy

Anonymous poster hash: d98fc...761
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå for det jeg kaller enten eller-regelen. Det vil si at jeg velger én del av kroppen som fremheves. Enten velger jeg utringning, bein eller rygg. Det blir som regel vulgært med begge deler. En annen ting jeg liker å bruke, men dette er riktignok en smakssans, er tynne strømpebukser i svart. Jeg syns det er sexy. Jeg liker også å bruke pumps med høye hæler, men uten plattform. Jeg gjentar at dette kun er min mening, men jeg får fnatt av høye sko med plattform under fronten på skoene. Jeg føler meg ikke sexy i klær jeg ikke er komfortable i, så det at jeg bruker klær jeg føler meg vel i, selv om de ikke nødvendigvis er de mest sexy plaggene, gir meg mer selvtillit. Jeg føler meg ofte sexy i mørke farger, gjerne med blonder eller silkeaktig stoff. Jeg føler meg også sexy når jeg fremhever midjen. Vi har alle våre problemområder. For eksempel har jeg små bryst, men jeg har en smal midje. Andre har kanskje lange bein, fantastisk rumpe eller fine bryster.

De tipsene jeg gav deg funker kanskje ikke i kulden, men en kåpe er jo fint? Støvletter jeg jo også fint.

Anonymous poster hash: db778...b2c
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er alltid noe med det som antydes, det som anes, men som ikke flashes.

Støtter absolutt rådene gitt i tråden.

Litt platå på sko går fint dersom du føler deg komfortabel med det :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg går som regel med skjørt med sort strømpebukse, ikke for tykk, men litt gjennomsiktig. Men det kan jo varieres! Det funker jo med en tykkere strømpebukse, men da ville jeg kanskje lagt mer vekt på utrigningen, siden beina ikke blir så framtredene da.

Gjennomsiktig bluse med blazer over er jo fint! Og da er det jo bare å åpne de øverste knappene, dersom en vil vise litt utrigning!

Skrevet

Jeg ser absolutt ikke ut som en supermodell, men det funker å kle seg klassisk pent; mørk skinny bukse med høye stilettheler og en fin topp. Trenger ikke vise så mye hud, buksa og skoa gjør sitt. Fin dressjakke eller noe også er fint.

Skrevet

Kjæresten min sier at han hater å se jenter i dressjakke (selvsagt individuelt). Det han sier er sexy er kjoler som denne: http://davidress.com/images/thumbnails/lovely-dresses/column-floor-length-v-neck-dress-red-cross-back-prom1037-high-slit-37.jpg

Bruker ipad så skjønner ikke hvordan få bildet opp her, så derfor det blir link :-)

Anonymous poster hash: de41e...d31

Men det er vel ingen som går i sånn lang kjole på byen? :vetikke:

Sier som resten her: velg en del av kroppen du fremhever. Blir alt, alt, alt formye med kort kjole og stor utringning og høye heler.

Styr unna klær fra superkul.no kan kanskje være en idé ;)

AnonymBruker
Skrevet

En safe ting å gjøre er å enten ha utringing eller gå med lårkort kjole/skjørt. Det kan bli litt overkill med begge deler Jeg går ofte med utringet topp, dressjakke, kule smykker, skinnyjeans og korte støvletter. Hvis jeg går i kjole gjelder det samme, hvis kjolen er utringet sørger jeg for at den ikke er for kort. Er kjolen kort er det penest om kjolen ikke er for utringet. Har noen kjoler som er både korte og utringet men det er sjelden de blir brukt.

Noe som er effektivt er å gå i et mørkt pensilskjørt og ha utringet hvit ettersittende skjorte oppi med pumps til. Det blir litt office-stil og mannfolka elsker det, spesielt om man har utslått hår.

shin-min-ah-and-kim-sa-rang-office-look.

Må bare skyte inn for min mann; Skjørtet er alt for langt opp, særlig det røde. Kunne like gjerne gått med buksa over puppene. Og jeg er helt enig. Blyantskjørt er sexy men det der så bare dustete ut.

Anonymous poster hash: acfd3...821

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min sier at han hater å se jenter i dressjakke (selvsagt individuelt). Det han sier er sexy er kjoler som denne: http://davidress.com/images/thumbnails/lovely-dresses/column-floor-length-v-neck-dress-red-cross-back-prom1037-high-slit-37.jpg

Bruker ipad så skjønner ikke hvordan få bildet opp her, så derfor det blir link :-)

Anonymous poster hash: de41e...d31

Man går vel ikke i gallakjoler på puben??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk akkurat de samme klærne som i hverdagen, men med festsminke og festfrisyre.

Anonymous poster hash: bbfff...2ed

• Liker 1
Skrevet

Må bare skyte inn for min mann; Skjørtet er alt for langt opp, særlig det røde. Kunne like gjerne gått med buksa over puppene. Og jeg er helt enig. Blyantskjørt er sexy men det der så bare dustete ut.

Anonymous poster hash: acfd3...821

Enig i det, fant ingen andre bilder som illustrerte stilen. Bedre bilde her, sånn går jeg ofte på byen :)

pencil-skirt.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg det mest sexy er å gå i svart. Fine svarte jeans, fine svarte sko (ikke høye hvis du ikke klarer å gå med det) og en pen svart topp, gjerne med utringing. Da kan du ha på deg hvilken som helst kåpe/jakke egentlig. Alt går jo til svart :)

Jeg personlig synes det er bedre å kjøre på med litt ekstra sexy og ordne håret.

Anonymous poster hash: 4fdae...d88
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg det mest sexy er å gå i svart. Fine svarte jeans, fine svarte sko (ikke høye hvis du ikke klarer å gå med det) og en pen svart topp, gjerne med utringing. Da kan du ha på deg hvilken som helst kåpe/jakke egentlig. Alt går jo til svart :)

Jeg personlig synes det er bedre å kjøre på med litt ekstra sexy og ordne håret.

Anonymous poster hash: 4fdae...d88

Thumbs up!

Anonymous poster hash: ec436...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...