Barbie Skrevet 17. juni 2002 #1 Skrevet 17. juni 2002 Jeg gruer meg veldig,og har egentlig ikke lyst i det hele tatt!! :cry: Jeg spurte min forlover pent om hun bare kunne samle noen venner til grilling + bytur..............,men hun bare GLISER RÅTT når jeg nevner det! Jeg lurer på om jeg i all hemmelighet skal smugle med meg mobilen og bankkortet,just in case! :-? Er det andre her som har gjort det?? :o Ismen :o
CecilieB Skrevet 17. juni 2002 #2 Skrevet 17. juni 2002 Jeg var lovet et utdrikingslag som jeg ville like, og det ble det Heldigvis. Men: Jeg hadde smuglet med meg penger (som jeg mistet ) Mobilen hadde jeg ikke med meg.
Rufus Skrevet 17. juni 2002 #3 Skrevet 17. juni 2002 Jeg gliser også rått når bruden spør...men hun kommer til å ha det helt topp... og egentlig helt i tråd med hva hun ønsker :D Tror ikke det hadde blitt så festlig ellers, jeg - hun (og resten av utdrikningslaget for den del..)skal jo kose seg, mener nå jeg.... Men at hun er litt usikker er nå litt artig for oss - og det er jo meningen at hun ikke skal vite noe...som det er nå frykter hun det værste og håper på det beste - og det blir det!! Vet hun er innom her i blandt så jeg vil ikke komme med detaljer, men...rallykjøring, sykkeltur til en hytte med innlagte rebuser/oppgaver (som å kjenne igjen sin samboers gamle shortser fra 80- tallet...) og grilling er ganske langt fra å hoppe i fallskjerm/kles ut og vandre i by´n, som hun frykter... Tror sikkert du kommer til å få en flott dag - hun kjenner deg jo og gjør vel ikke noe hun vet du misliker, tror du egentlig det da?? Uansett - ha en flott dag...og kos deg masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå