AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 "Alle" babler om påske. God påske, påskegodt osv på div arena (facebook, fora), men det er strengt talt ikke påske før neste torsdag??......... Hvorfor begynner de gnålet allerede?Anonymous poster hash: 821b8...ce1
Pysa Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Noen av oss starter påskeferien i morgen ettermiddag. :-)
Fuglen Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 JEG HAR PÅSKEFERIE ! ! :D Påsken begynner forresten på søndag.
Salmonella Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Om dette plager deg så synes jeg skikkelig synd på deg når julefeiringen starter i slutten av september/begynnelsen av oktober
murray Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 På butikken har det vært påske i flere uker allerede
skreppamedleppa Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Det er jo fryktelig lite snakk om påske kontra all det gnålet det er om julen. Julen varer i fra september til laaaaaaaaaaangt ut i januar på butikker, sosiale medier, her på kg og "god jul" sier de fra november av.. Påske er langt mer roligere tendenser rundt føler jeg.. Jo da værmeldingene har de spådd i ukesvis, påskesnopet kom nesten rett etter julemarsipanen, men i det store og hele føler jeg gnålet om påsken overhode ikke kan sammenlignes med julegnålet. På søndag er det palmesøndag, og en viktig inngangsport til påskefeiringen, hvor nærme påsken skal det være før en kan si noe med orde påske i seg? Mange tar seg fri/har fri i begynnelsen av neste uke og vippsideisi så er vi der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå