AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei, Jeg er en jente som tidligere har blitt ganske brent i tidligere forhold. Det er derfor vanskelig for meg nå som jeg har begynt å få virkelig sterke følelser til en jeg har datet i et par måneder. For første gang med en mann føler jeg at jeg kan være ordentlig meg selv etter så kort tid, vi har det superkjekt sammen, vi ler utrolig mye og har gode samtaler om hva vi føler og tenker. Problemet er at både jeg og han er usikre på oss selv, og krever ganske så mye bekreftelser fra hverandre. Noe som igjen kan føre til miskommunikasjon eller at vi begge kan tolke hverandre i negativ mening. For eksempel, han har sagt til meg at han aldri er sjalu, men nå er han utrolig sjalu for at jeg fremdeles er venner med min ekskjæreste. Jeg prøver å si at jeg bare har vennskapelige følelser for eksen, men da tolker han det som at jeg har følelser. Eller for eksempel kan jeg nå, etter å ha fått en melding om at han er så trøtt om dagen, tolke det som et hint om at han ikke vil være sammen med meg. Han sier han er glad i meg, og har sagt at han liker å være sammen med meg. Jeg har fått nøklene hans og han har spurt om jeg vil flytte inn, men han vil ikke definere oss hva vi er ennå. Hvordan kan man flytte inn med noen for så ikke definere oss? Denne tvetydigheten bekymrer meg, han er en fyr jeg virkelig ser for meg kunne bli noe mer, men jeg holder på å bli gal etter å lete etter tegn på at det egentlig ikke er oss to i form av å beskytte meg selv mot å bli såret. Har dere noen gode råd før jeg klarer å ødelegge alt sammen? Anonymous poster hash: ec000...4c4
cupids dead Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Hvis du ikke har barn med eksen så er det vel ikke så om å gjøre å ha kontakt med ham om det plager din kjæreste. Om du allikevel vil ha kontakt med eksen så må du bestemme deg for om hva som er viktigst: Vennskapet til eksen eller forholdet til din kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå