AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei. Jeg sliter med å finne min egen klesstil, og lurer på om dere flinke KG-ere kan hjelpe meg! Jeg er atten år, ca. 180 høy, og ganske så slank. Har grønne øyne og mørkebrunt hår. Jeg liker å pynte meg, og har lyst til å se feminin, men likevel "avslappet" ut, hvis dere skjønner. Før har jeg gått mye i kjedelige farger; brunt, grått, hvitt og sort, men har lyst til å gå kledd litt mer fargerikt Hvis noen hadde orket komme med noen bilder, forslag og inspirasjon hadde jeg virkelig satt pris på det! Anonymous poster hash: 66f34...c53
Vill Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Eg vil foreslå å lage ei mappe på datamaskina eller ha ei bok der du kan legge inn bilder med klær og farger du liker. kva med å kjøpe deg eit par feminine, fargerike kjoler? Lag deg ei inspirasjonsmappe, og når boka eller mappa er full av utklipp, så ser du kva som går igjen. Er det klassisk, knallfarger, sporty..?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Eg vil foreslå å lage ei mappe på datamaskina eller ha ei bok der du kan legge inn bilder med klær og farger du liker. kva med å kjøpe deg eit par feminine, fargerike kjoler? Lag deg ei inspirasjonsmappe, og når boka eller mappa er full av utklipp, så ser du kva som går igjen. Er det klassisk, knallfarger, sporty..? Tusen takk for smart tips! Det skal jeg gjøre! Anonymous poster hash: 66f34...c53
Gjest Offensive Pie Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Lag deg en konto på Pinterest, og legg inn bilder av alle klærne du liker. Følg andre med samme stil. I tillegg kan det være lurt å prøve ulike klær. Jeg synes empireliv ser fantastisk ut på andre, men det får meg til å se ut som og føle meg som en diger ballong. Selv om det er noe jeg liker visuelt, liker jeg det ikke på meg selv. Du kan oppdage lignende ting Så, prøv alt mulig rart, ulike fasonger og farger, trykk, kombinasjoner, belter, hatter og det som er - og ta bilde av det som får deg til å føle deg fantastisk. Finn fellesnevneren, og shop deretter!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Jeg styler for tiden en jente i dine farger, og hun kan bruke alt. Det eneste hun ikke er så fortrolig med, er grønt Fordi hun har grønne øyne, det blir litt feil. Kast deg ut i nye farger, snitt og stil. Se litt på bohem stilen, den er kul og lett å lære. Når du vil være litt lady, en smalt skjørt i en farge du liker, sammen med en passe stram t-skjorte, gjerne med et statment, store solbriller og lekre sandaler. En dress i vår/sommerfarger kommer du langt med, det krever bare en singlett under, sko med hel eller uten (jggesko er veldig inn nå og kan brukes til både skjørt, dress, kjole osv). Denne sessongen er det duse farger som gjelder, lysegult, lyseblått, rosa, lysegrønt, nude osv men også rødt. Når du skal handle neste gang, ikke vær kritisk, vær raus og åpen til å prøve ting som du normalt ikke pleier å kjøpe. Du kan komme til å få deg en positiv overraskele Masse lykke til! Anonymous poster hash: 1a3ae...30e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Tusen takk for svar dere! Veldig hjelpsomt! Anonymous poster hash: 66f34...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå