Gå til innhold

Melder meg ut av hele opplegget med han. Sliten! Hjelp?!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på sukker i Januar som jeg fikk en del kontakt med, og jeg har siden den gang klart å bli veldig glad i han. Nå har det seg slik at vi møter som oftest i helger, og noen hverdager. Men akkurat nå er jeg veldig sliten fordi jeg skjønner ingenting av hva vi driver med.

Jeg har lenge vært sint på han uten å vite hvorfor, og jeg føler at jeg noen ganger jobber på overtid med meg selv når det gjelder han. Han er veldig flink til å ta kontakt i helger etter byturer og spørre om jeg skal komme fordi han elsker å ha sex med meg, noe jeg også gjør med han. Men han har også tatt kontakt i hverdager da vi har bare sett film med hverandre uten at vi har hatt sex osv. Nå har det seg slik at jeg sendte han en melding for ikke så lenge siden der jeg ikke giddet mer kontakt med han fordi jeg ikke følte at han behandlet meg noe bra, og jeg fikk et passivt svar tilbake som jeg ikke svarte på. Jeg dro derfor på hytta en helg uten telefon kun for å komme unna alt som handlet om han. Da jeg kom hjem så jeg at han hadde sendt en melding der han spurte om jeg var sur på han, og at jeg bare måtte komme til han en dag når jeg ville osv. Jeg ble derfor noe smigret og sendte han melding at jeg ikke var sur på han, og vips så møttes vi igjen helgen etterpå og alt var fint igjen...

Nå har vi hengt en del sammen, og jeg har som regel alltid ligget over til han når han tar kontakt i helger. Han fortalte meg for litt siden at han kunne tenke seg å bli bedre kjent med meg, og jeg ble selvfølgelig glad da. Og siden den gang har ting utviklet seg mer og mer, og jeg har allerede møtt vennene hans og broren hans som han ville at jeg skulle møte i helgen som var. Når jeg ble kontaktet ganske sent forrige helg kom jeg hjem til han der han og broren var. Det var en veldig hyggelig kveld, og jeg veldig godt overens med broren hans osv. Denne kvelden begynte han og broren og diskutere damer, og da fortalte han jeg "driver" på med at han var glad han hadde møtt noen som var ekte, og at broren måtte slutte å satse på plastikk damer osv. Jeg ble igjen veldig glad når han igjen ga meg en fint komplement. Han har med andre ord sagt mye fint til meg flere ganger, men jeg blir allikevel aldri sikker på hva han tenker om meg. Den ene dagen kan han si masse fint, og den andre kan han så å si nesten ikke gi meg noe som helst. Men han er veldig flink til å ta nok kontakt med meg slik at jeg ikke forsvinner..

Nå har det seg slik at han sliter noe for tiden, og jeg har fra første stund sett at han ikke er helt i vater når det kommer til menneskelige relasjoner og slikt. Han har forklart meg at han føler seg ensom, og at han vurderer å flytte til Bergen da ingen av hans venner tar kontakt med han lengre. Jeg spurte han om hvorfor han ville flytte til Bergen da han hadde møtt meg, og da sa han at jeg kunne bli med han osv, men han er enda ikke sikker. Jeg har derfor gitt mye av meg selv og snakket med han om dette, samt stilt han spørsmål samt gitt han råd om hva han kan gjøre osv. Han har i tillegg til dette vært sammen med ei i en lengre tid som nylig byttet han ut med en annen i sommer, så da flyttet han alene til byen osv. Det virker derfor på meg siden første stund at han sliter med å gi, samt binde seg til noen igjen.

Jeg ble kontaktet av han i helgen og jeg lå over til han da mens broren hans lå over. Og jeg er ikke flink til å sende han meldinger, men det er ikke han til meg heller så jeg sendte han en melding i går der jeg spurte han om hvordan det gikk med han, men jeg fikk ikke noe svar. Jeg ble derfor veldig lei meg, og nå skjønner jeg ingenting igjen.. Jeg slo derfor av telefonen i går kveld og den er enda ikke slått på fordi jeg orker ikke mer av det følelsesmessige styret når det gjelder han og meg

Når jeg lå over til han i helgen så hadde vi igjen magisk sex, men når vi var ferdig så la han seg bare å sov. Jeg spurte han derfor om han kunne holde litt rundt meg men han giddet ikke sa han. Men neste morgen var alt fint igjen å da holdt han rundt meg samt passet skikkelig på meg igjen....

Jeg har forklart han tidligere at jeg kommer til å få følelser for han om vi fortsetter å ha sex, noe mange kvinner får, og han har sagt at han vil holde kontakten med meg for å se om vi passer sammen osv. Men akkurat nå føler jeg at han kun tar kontakt når det passer han, og jeg kommer alltid på hans premisser, men jeg får ikke noe igjen får det. Jeg føler at han tøyer grensene mine, for å så bare forsvinne når hverdagen kommer for å så plutselig dukke opp igjen.

Jeg er sliten men veldig betatt og muligens på veg til å få følelser, men jeg gjør meg bare vondt her og nå. Jeg skjønner ikke dette, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre? HJELP

Anonymous poster hash: 81ff7...20f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt i den andre tråden du hadde; Dump han! Og slett nummeret, blokker han osv. Hold fingrene langt borte fra tastene og når du får melding slett meldingene. Og lær deg å glemme navnet og nummeret hans.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt i den andre tråden du hadde; Dump han! Og slett nummeret, blokker han osv. Hold fingrene langt borte fra tastene og når du får melding slett meldingene. Og lær deg å glemme navnet og nummeret hans.

Det er så forferdelig vanskelig. Er det virkelig så åpenbart at han bruker meg, og at jeg bare en en brikke i spille hans? Jeg har klart å bli glad i han, og jeg føler at han har blitt litt glad i meg å..

Men uansett, så sliter han jo med noe, så det kan jo være at han kanskje ikke tenker så mye på meg pga det?

Er han slem mot meg?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Han er 26, jeg er snart 24!

Skrevet

Det er så forferdelig vanskelig. Er det virkelig så åpenbart at han bruker meg, og at jeg bare en en brikke i spille hans? Jeg har klart å bli glad i han, og jeg føler at han har blitt litt glad i meg å..

Men uansett, så sliter han jo med noe, så det kan jo være at han kanskje ikke tenker så mye på meg pga det?

Er han slem mot meg?

Ja, ok? Han sliter? Det gir han ingen rett til å behandle deg som en knulledokke for det om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ikke helt taket på hva det er han gjør som er så ille her.

AnonymBruker
Skrevet

Dropp han før du får skikkelige følelser for fyren. Det ender bare med at du blir såra, gang på gang.

Har selv opplevd det samme. Drev på med en fyr over lengre tid, ca 5 år. Han tok bare kontakt med meg når han ville ha sex, ville jeg skulle kjøre han på fest osv. Dum som jeg var sa jeg ja hver gang. Ble også såret gang på gang, da jeg var forelska, og han drev på med andre jenter på fester der jeg var sjåføren hans. Og hver gang lovet han å ikke drive på me andre jenter, og jeg var den eneste jenta for han, det var meg han var glad i. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke brøt ut av dette tidligere, og at det var han som ditchet meg og ikke omvendt. Men denne kjærligheten/kjærlighetssorgen er fæl, så kjønner deg godt TS!

Anonymous poster hash: c4197...b6b

Skrevet

Jeg får ikke helt taket på hva det er han gjør som er så ille her.

Du må lese den andre tråden for å se det. Husker ikke hva tråden het, link noen?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Ting begynner å bli litt mer klarere nå. Jeg gidder ikke mer av han, og jeg vil ikke ha noe mer kontakt med han. Dritt lei hele fyren og hele opplegget. Bare synd at jeg må slå av telefonen samt melde meg ut av samfunnet for å klare å komme over han!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ok? Han sliter? Det gir han ingen rett til å behandle deg som en knulledokke for det om.

Ts her.

Er det virkelig så ille?

Skrevet

Ts her.

Er det virkelig så ille?

Jeg husker den andre tråden din, og ja, jeg mener det ikke er bra for deg. Du sier det jo selv, du sliter, og kommer ingen vei med han. Så dump han før han sårer deg enda mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker den andre tråden din, og ja, jeg mener det ikke er bra for deg. Du sier det jo selv, du sliter, og kommer ingen vei med han. Så dump han før han sårer deg enda mer.

Huff, dette er så forferdelig vanskelig. Ja, jeg vet at jeg sliter' men jeg kan ikke skjønne hvorfor han fortsatt har meg der om det ikke betyr noe for han. Han sendte meg nylig melding om at jeg alltid var så dårlig humør på torsdager da jeg sist sendte han melding på torsdag at jeg ikke giddet mer, og i dag er jeg heller ikke i noe godt humør pga han, så jeg sa at jeg ikke var noe spesielt glad. Han mindfucker meg så sykt mye

AnonymBruker
Skrevet

Uff, minner meg om en jeg holdt på med i 2 år. Det skapte mye usikkerhet i lengre tid for meg, og jeg er nå endelig fri fra usikkerheten han ga med nå først 4 år etter at jeg endte det hele.

Anonymous poster hash: 59fba...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Uff, minner meg om en jeg holdt på med i 2 år. Det skapte mye usikkerhet i lengre tid for meg, og jeg er nå endelig fri fra usikkerheten han ga med nå først 4 år etter at jeg endte det hele.

Anonymous poster hash: 59fba...8d3

Ts her.

Ok. Ja, det er ikke enkelt. Jeg sitter her nå og ser på telefonen hele tiden, og jeg har det virkelig ikke bra. Jeg er så dritt lei av det her. Han leker bare med meg, og jeg prøver så godt jeg kan å gi faen i han så jeg skal gjøre alt jeg kan for å slette han fra livet mitt for godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...