Gå til innhold

Om 50 år...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Annekristine

Vi er alle klar over at flere og flere kvinner frigjør seg fra heteroseksualitet og blir lesbiske. Enten ved at de eksperimenterer på by'n med å kysse andre jenter (noe så å si ALLE moderne kvinner har prøvd) og ved å prøve å ha sex med jenter.

Forskningen bekrefter denne trenden: ved å vise kvinner og menn visuelle bilder av seksuell aktivitet og måle hjernens reaksjoner, fant man ut at menn blir tiltrukket av kvinner, mens kvinner blir like mye tiltrukket av andre kvinner som av menn. Ofte mer enn av menn.

Så det går jo an å spekulere i at om 50 år vil utviklingen ha nådd så langt at antallet kvinnelige par er like stort eller større enn antallet heteropar. Menn har utspilt sin rolle når forskjellene mellom menn og kvinner ble visket ut ved likestillingen. Hva er det med menn som kvinner trenger? INGENTING! Bortsett fra litt sæd, som snart kan lages kunstig uansett. Og gjett hvem som lager den kunstige sæden? Jo, den fremstilles av kompetente vitenskapsKVINNER. Dere vet jo at kvinner danker ut menn når det gjelder høyere utdanning!

Menn trenger ikke å bekymre seg allikevel! Vi trenger jo enklere vesner til å gjøre alt arbeidet for oss. Ikke det at vi ikke får det til selv, men vi kan jo få menn til å gjøre det for oss når vi kvinner etterhvert erobrer universitetene fullstendig (vi er godt på vei, i USA utgjør kvinner 57% av elever på universiteter) og får alle kremjobbene med makt.

Kvinner har vel egentlig aldri hatt bruk for mannen seksuelt, men det er først nå kvinner i hele Vesten begynner å innse dette! Britney Spears og Madonna kysset hverandre på riksdekkende TV, slik som de fleste kvinner gjør i det virkelige liv. I dag har vel rundt 80% av alle kvinner mellom 20 og 30 prøvd å kysse en annen kvinne! Det i seg selv bekrefter at menn er ubrukelige for oss kvinner. Kvinners lepper er mykere og mer deilige å kysse på. Klart det går an å kysse menn, men hvem vil vel det når det finnes et SÅ MYE BEDRE ALTERNATIV!

Tråden om ord til å beskrive menn er i denne sammenheng tullete! Alle vet jo at det faktisk ER EN GRUNN til at kvinner helst beskriver andre kvinner som vakre, mens de bruker svake ord til å beskrive menn: kvinner finner andre kvinner mer appellerende enn menn! Så om 50 år, blir det spennende å se hvor langt utviklingen har nådd, for utviklingen går med stormskritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette var et måtelig bra troll, men du får trekk for resirkulering. Den har vært postet her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

hoho :) Fornøyelig lesing. Du burde poste den på herresalongen.no også. Jeg får takke meg til at det hadde vært lite nyskapning og fremskritt her i verden uten mannen. Dere får vente med å ta over verden til vi har funnet opp alt som er verdt å finne opp da ;)

Men jeg er nå litt bekymret for utdanningsnivået til andre menn. Hvis denne trenden fortsetter tipper jeg at nyskapningen stagnerer. Fortsatt forsvinnende få kvinner innen forskningen. Det er vel for lite sexy og for lite jentekyssing i en slik profesjon..

Kanskje en fin trå for skråblikk og generaliseringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ikke så mange som velger å bli lesbiske vel???Det er noe man

er/finner ut av at man er.Man velger ikke å bli heterofil heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
  Sitat
hoho :) Jeg får takke meg til at det hadde vært lite nyskapning og fremskritt her i verden uten mannen. Dere får vente med å ta over verden til vi har funnet opp alt som er verdt å finne opp da ;)

Men jeg er nå litt bekymret for utdanningsnivået til andre menn. Hvis denne trenden fortsetter tipper jeg at nyskapningen stagnerer. Fortsatt forsvinnende få kvinner innen forskningen. Det er vel for lite sexy og for lite jentekyssing i en slik profesjon..

Kanskje en fin trå for skråblikk og generaliseringer?

Hmmm... tingene er i ferd med å snu TomKrus. Det er flere jenter som tar høyere utdannelse i dag enn menn. Forsvinnende få kvinner innen forskningen ? Selvfølgelig - vi har brukt hundrevis av år på å ta oss av mann og barn. Det er ikke fordi vi ikke har evnene, men fordi kvinnen er blitt holdt utenfor utdanningssystemet inntil ganske nylig.. Dette er også i ferd med å snu seg, men det er ikke gjort på en uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
  Sitat

Hmmm... tingene er i ferd med å snu TomKrus. Det er flere jenter som tar høyere utdannelse i dag enn menn. Forsvinnende få kvinner innen forskningen ? Selvfølgelig - vi har brukt hundrevis av år på å ta oss av mann og barn. Det er ikke fordi vi ikke har evnene, men fordi kvinnen er blitt holdt utenfor utdanningssystemet inntil ganske nylig.. Dette er også i ferd med å snu seg, men det er ikke gjort på en uke....

Det er nå fortsatt veldig få kvinner innen forskningen enn antallet som tar høyere utdanning. Men det kommer nok flere etterhvert, ja. Uansett tror jeg vi har et mer aseksuelt og individorientert samfunn om 50 år. Iallfall i arbeidslivet og akademia. Det er ikke kjønnet som bestemmer, men individuelle egenskaper. Tradisjonelle kjønnsbarrierer vil forvitre og kjønnsforskjeller forårsaket av miljø/tradisjon vil forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Der er jeg helt enig med deg. Det er forhåpentligvis den veien det vil gå. men i så måte er det litt skremmende at gutta ser ut til å bli hengende etter - vi vi jo ikke bare ha et snudd bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
  Sitat
Der er jeg helt enig med deg. Det er forhåpentligvis den veien det vil gå. men i så måte er det litt skremmende at gutta ser ut til å bli hengende etter - vi vi jo ikke bare ha et snudd bilde?

Det der er nok bare barnesykdommer i forbindelse med et paradigmeskifte. Gutter som vokser opp nå vil muligens ikke få de samme "problemene", da de vokser opp i et helt nytt paradigme, og de vil dermed ikke få problemer med å orientere seg i forhold til det. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
  Sitat

Forskningen bekrefter denne trenden:

Hvilken forskning er det? Den har jeg ikke hørt noe om. Hvem står bak? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Uansett om det kanskje er like mye kvinner som lever lesbisk som heterofilt så vil ikke sæd være vanskelig å få tak i. Ikke da heller.

Kanskje lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...