AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Har tykt, fyldig og sunt hår, men finner ikke en frisyre som blir bra.... Korte frisyrer blir bollete og når jeg sparer til langt hår blir det altfor "mye"... Kan dere anbefale en frisyre? Har ovalt ansikt så kler de fleste frisyrer sånn sett.Anonymous poster hash: 4a13a...270
ohdeergod Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Til skuldrene kanskje? Eller så kan du jo ha langt hår, og klippe det opp så det ikke blir så mye
Gjest Crazycatlady Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Du kan jo ha litt lengde på håret,og klippe det opp litt. Jeg har også veldig tykt hår,og jeg pleier å klippe det litt opp + at jeg får frisøren til å tynne håret litt. Prøvde å ha til skuldrene,men slet med å få det til å se bra ut.Måtte bruke tonnevis med styling for å få det ned,men jeg har mye fall også så det spiller vel litt inn Kanskje lugg kan være noe også?Enten på siden eller rett lugg. Kan sikker ha kortere frisyrer,men da tror jeg nok man må oftere til frisøren og klippe det opp og bruke endel styling for å få det til å se bra ut.
Gjest Funky Punk Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Jeg har veldig tykt hår, og det som har kledd meg best er når håret blir klippet opp slik at det ikke blir så tungt. Gjerne skråklippet luggen/håret foran
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Ca til ørene, skrått framover. Anonymous poster hash: 26641...5ba
Vinduskarmen Skrevet 13. april 2014 #6 Skrevet 13. april 2014 Pannelugg!! Jeg misunner alle jenter med tjukt hår som kan ha en skikkelig fin pannelugg. Jeg klippet pannelugg for en tid tilbake, og det var bare å gi opp med mitt triste, pistrete hår.
Mkay Skrevet 13. april 2014 #7 Skrevet 13. april 2014 (endret) Med tykt hår, mener du da at du har tykke hårstrå? Eller tynne hårstrå men mye hår? Eller hva? Endret 13. april 2014 av Mkay
Mona26 Skrevet 13. april 2014 #8 Skrevet 13. april 2014 Jeg har tynne hårstrå men er veldig mange av dem så har tykt hår til de grader. Å ha bob var den dårligste avgjørelsen jeg har tatt ift hår. Jeg har langt hår ( til brystet). Har det ikke så veldig oppklipt. Dette fordi jeg har litt fall så i de oppklipte delene bøyer håret seg og ser bare dust ut. Bruker en del protein kurer i lengdene. Dette får det til å bli litt flatere. Elles kan jeg anbefale brazilian blowout. For meg blir håret veldig veldig mye bedre. Da ligger hvert hårstrå riktig og man unngår at det ser så kaotisk ut. Behandlingen er dyr, men er ofte på tilbud i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #9 Skrevet 13. april 2014 Det kommer jo helt ann på om du har rett hår, bølger, krøller, krus osv. Om du har rett hår så kan du jo ha bob eller kort hår. Har du mere krøller/krus (som meg) så blir det bare følt om det blir kort eller oppklipt. Det blir bare brusete. Så jeg må ha hele lengder og minimum til skuldrene. Pannlugg kan jeg bare glemme, da må den legges ned med rettetang hver dag. Anonymous poster hash: 6d954...bb9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #10 Skrevet 13. april 2014 Pannelugg med tykt hår kan nok bare foreslås av noen som ikke vet hvordan tykt hår ter seg. Jeg har mange tynne hår, men mitt er rett, så jeg kan ha bok. Ellers har jeg rett nedenfor skulderene. Lengre enn det blir for tungt og uhåndterlig.Anonymous poster hash: 26641...5ba 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 13. april 2014 #11 Skrevet 13. april 2014 Pannelugg kan man fint ha selv om man har tykt hår. Kommer an på håret det. Jeg har tykt hår med mye fall,men kan ha pannelugg uten at det er noe problem. Det mange derimot ikke forstår(til og med frisører) er at det ikke er bare bare å ha kortere frisyrer hvis man har tykt som ikke er rett. Jeg må ha mye styling i da,og noen ganger hjelper ikke annet enn å ha strikk i håret når det er fuktig for å få det ned. Skal aldri ha det kort igjen,så lenge håret mitt er som nå. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #12 Skrevet 13. april 2014 Jeg har også tykt hår, og hos meg funker håret best når det er rundt skulderlengde +/- og godt oppklippet i ulike lengder:) Anonymous poster hash: 5a837...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå