Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 21 år gammel jente og har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år nå. Vi flyttet sammen etter 1 år og det har gått veldig bra.

For litt over en måned siden dro han på kurs i utlandet og for 2 uker siden ringte han meg og fortalte at han hadde ligget med en jente etter en fuktig kveld på byen.

Tilgivende som jeg var sa jeg at jeg var veldig lei meg, men at vi skulle finne ut av det. En uke etter ringte han meg igjen og fortalte sannheten. Han hadde blitt kjent med denne jenta og ligget med henne flere ganger og liker henne mer og mer. Når jeg snakker med han kan han plutselig si at han tenker på henne.

Jeg kjenner at jeg virkelig har hatt nok av dette tullet hans og jeg har bedt han om å skjerpe seg. Jeg synes overhodet ikke dette er greit og ser at jeg har vært en naiv idiot.

Det er ulikt meg å gi opp på ting og jeg har ikke tenkt å gjøre det med det første nå heller.

Jeg vil virkelig gjerne høre andres råd og meninger om dette, jeg føler meg fullstendig lost..

Anonymous poster hash: e12d6...931
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For litt over en måned siden dro han på kurs i utlandet og for 2 uker siden ringte han meg og fortalte at han hadde ligget med en jente etter en fuktig kveld på byen.

Tilgivende som jeg var sa jeg at jeg var veldig lei meg, men at vi skulle finne ut av det. En uke etter ringte han meg igjen og fortalte sannheten. Han hadde blitt kjent med denne jenta og ligget med henne flere ganger og liker henne mer og mer. Når jeg snakker med han kan han plutselig si at han tenker på henne.

Hvis du leser det du selv skriver et par ganger, og tenker deg litt om, så burde det være rimelig klart hva du skal gjøre. Hvis ikke du synes det er OK å være sammen med en som er utro da, i tillegg til at han er forelsket i en annen. :klo:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er du blåst i hodet? Du må selvsagt gjøre det slutt! Han sier jo klart og tydelig at han ikke vil ha deg.

Anonymous poster hash: 53be0...9f3

• Liker 8
Gjest alegria
Skrevet

Er det i det heletatt noe å tenke over?
Du sier byebye. Han er forelsket i en annen kvinne, hallo!

• Liker 1
Skrevet

Hvis du fremdeles vil være i forhold med han, så er den eneste løsningen slik jeg se det, at han nå kutte hun andre tvert! Men, han må være villig til det selv også, ellers blir det nok bare med snakket. Det er mulig å jobbe seg i gjennom slike ting, men det krever MYE, fra begge.

Skrevet

Virker som du er helt blind for situasjonen, kjære deg. Han har vært utro flere ganger, han er forelsket i ei anna dame, og du mener fortsatt at dere skal være sammen?

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg er en 21 år gammel jente og har vært sammen med kjæresten min i 2,5 år nå. Vi flyttet sammen etter 1 år og det har gått veldig bra.

Jeg kjenner at jeg virkelig har hatt nok av dette tullet hans og jeg har bedt han om å skjerpe seg. Jeg synes overhodet ikke dette er greit og ser at jeg har vært en naiv idiot.

Det er ulikt meg å gi opp på ting og jeg har ikke tenkt å gjøre det med det første nå heller.

Jeg vil virkelig gjerne høre andres råd og meninger om dette, jeg føler meg fullstendig lost..

Nå har du jo bedt han skjerpe seg, så da gjør han nok det, og slutter med dette tullet sitt! :fnise:

Nei, seriøst - dette er virkelig ikke noe å kaste bort tid du aldri får tilbake på.

Gjest alegria
Skrevet

Man kan ikke være i et forhold med en person som er forelsket i en annen. Prøver du å fortsette med ham, mister du min empati iallfall. Det er åpenlyst at man ikke skal "prøve" å ordne et forhold der den andre parten ikke er forelsket i deg, men en annen.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Du får han til å skjerpe seg og tro at dere er *der* før du brått og brutalt dumper han.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Dette skulle vel ikke være noe å søke råd om, han forteller deg at han har ligget med ei anna jente flere ganger og er forelsket i henne. Så hva er det du lurer på egentlig? Hva er det du ikke vil gi opp? Han er jo på god vei til ei anna jente, det beste er vel da at du gjør det slutt før han gjør det, ikke sant?

Skrevet

Er ikke ofte i tråder der jeg råder folk rett ut om å dumpe typen sin, men helt seriøst; DUMP HAN. Han kommer jo mest sannsynlig hvis til å være utro igjen?

Skrevet

Wake up! Eneste grunnen til at han ikke har gjort det slutt er fordi han vil ha noen å komme hjem til om det skulle skjære seg mellom de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil råde deg til å få hjelp til å jobbe med selvbildet ditt.

Synes synd i deg som oppriktig mener at du skal ta ansvar for å gi slike nek innpass i livet ditt.

Her er det en del ting du må jobbe med, slik at du ikke ender opp med bare sånne "menn" som det der.

Med alder lærer de fleste seg å unngå søppel :) En som det her vil være en referanse for deg senere i livet, i forhold til hva du aldri skal godta igjen. Ikke bli en som går fra den ene alkoholikeren / utroskap til den andre.

Anonymous poster hash: 1423a...bac
  • Liker 1
Skrevet

Han ga nok et lite hint om at du skulle slå opp.

:plystre:

• Liker 3
Skrevet

Det er to svar på dette her. Ene er at dere kan fortsette å være sammen men da må han kutte all kontakt med denne dama. Over tid vil denne forelskelen bli borte når de ikke pleier kontakten. Han må være villig til å gi deg tilgang til Facebook mobil og legge alt av privat liv vekk på hylla til du klarer å stole på han igjen. Han må tåle og høre og svare på alt mulig du måtte ønske å få svar på flere ganger. Dere begge må være tålmodige for det kan ta lang tid å bearbeide noe sånt. Hver gang han er ute på egenhånd vil du garantert sitte med en klump i magen og lure på hva han gjør.

alternativ to.. er å gjøre det slutt og få deg en ny som virkelig fortjener deg på sikt. Kjæresten din fortjener ikke en slik jente som deg. Engangstilfelle kan jeg forstå folk tilgir. Det har jeg selv gjort en gang men forholdet ble all like vel aldri mer det samme. Her har utroskapet vært over tid. Jeg ville dumpet han fordi jeg vet at tilliten sannsynlig aldri kommer tilbake helt selv om han skulle droppe henne helt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Vet du, om det hadde vært meg hadde jeg kanskje kunnet tilgitt om han "bare" hadde hatt sex med henne én gang. Men seriøst, her er det snakk om flere ganger. Dere er også såpass unge, og fremdeles uten barn (antar jeg?). Derfor hadde det ikke tatt lang stund for min del å slå opp med ham. Han skal ha kudos fordi han er noen lunde ærlig og forteller om det til deg. Det er jo ikke alle som ville gjort det. Men jeg ser ikke at dette forholdet er liv laga.

Lykke til! :hug:

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

En ting er om du hadde valgt å bli dersom han hadde vært utro én gang på fylla (noe jeg overhode ikke mener er greit av den grunn), men en annen ting er at du faktisk velger å bli når han lyver til deg og forelsker seg i ei annei. Måten han gjorde det på vitner om at han er for feig til å gjøre det slutt selv, men slik det virker så har han gått videre.

Vil du virkelig være sammen med en fyr som respekterer deg så lite? Du sier at du har sagt han må skjerpe seg, og for å være ærlig så er det vel han som burde kommet krypende hjem til deg og sagt han skulle kutte henne ut av livet sitt og gjøre alt i verden for å gjøre det bra igjen. Her virker det som han sitter på ræva, og gjør som han vil, og du "godtar" det.

Gjest smilejenta
Skrevet

det Jeg IKKE forstår er hvordor han ikke allerede har dumpet deg? Hvorfor han fortsatt vil være kjæreste med deg, men både ligger og liker en annen? Hvorfor ikke dumpe deg og bli sammen med henne? Det er det jeg IKKE forstår? Men så er det mye jeg heller ikke forstår da, mtp. diverse tråder her inne..

AnonymBruker
Skrevet

Han er utro på den aller verste måten. Han er følelsesmessig utro ved at han har forelsket seg i en annen kvinne. Han har hatt sex med henne gjentatte ganger. Han forteller deg at han tenker på henne. Også er han i tillegg så tafatt at han ikke klarer å være den som gjør det slutt med deg, nei det får du ta deg av..

Vel, jeg kan si deg noe. Folk som er utro gjentatte ganger, både følelsesmessig og fysisk, kommer aldri til klare å være trofaste. La dem få hverandre, og jeg skal love at om et par år så er han utro mot henne også Det er en livsstil.

Anonymous poster hash: 855d5...00b
  • Liker 1
Skrevet

Dette må være en trolle-/tulle tråd.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...