AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Jeg har kjøpt et spisestuebord til rundt 3000. Fant ut i dag at det var skjedd en feil og prisen er egentlig nesten 10 ganger dyrere!! Så i mitt fattige studenthode lurte jeg på, hva skjer om jeg velger å returnere bordet? Får jeg tilbake de 3000 kr, eller får jeg tilbake den egentlige pris, den som er på bordet nå? Leste en tråd her for noen uker siden der personen skulle levere tilbake en cd, og den personen fikk tilbake mindre penger enn hva som var betalt, siden det var ny pris, derfor jeg begynte å lure. Tar denne som anonym for å ikke høres super gal og gjerrig ut! Regner egentlig ikke med at det går, det jeg betalte står jo på kvitteringen min. Anonymous poster hash: dbd94...ae4
Chloe- Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Du får ikke 30.000 tilbake. Istedet for å tenke på snyting bør du heller tenke at du har gjort et spisebordkupp. 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Du må hva kvittering for å bytte, og får dermed tilgodelapp på 3000 krAnonymous poster hash: 75140...895
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Tenkte egentlig det, og tror egentlig ikke jeg hadde byttet tilbake bordet uansett, for det er helt perfekt og kjempefint. Var egentlig mer en artig tanke som jeg lurte på hvordan fungerte. For slik som mitt cd eksempel, så var jo alle enige om i tråden at man fikk tilbake penger til den prisen som var i butikken da man skulle returnere, samme om man da mistet penger eller tjente litt penger. Men her var det så klart snakk om små prisforskjeller, pluss at prisen ikke sto på kvitteringen. TS Anonymous poster hash: dbd94...ae4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Du kan jo selge det videre på Finn, kanskje? Og så kjøpe deg et nytt, billigere ett? Anonymous poster hash: 43f29...906 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Du kan jo selge det videre på Finn, kanskje? Og så kjøpe deg et nytt, billigere ett? Anonymous poster hash: 43f29...906 Joda, men til og med billigbord i samme stil og størrelse koster mer enn det bordet jeg kjøpte. Så jeg vil nok beholde det Så fremt jeg plutselig ikke får ekstremt dårlig råd og trenger pengene da. TS Anonymous poster hash: dbd94...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå