Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er noen andre enige i at dette er helt utrolig viktig??
Å kunne tulle og tøyse på jobben?
Den beste sjefen jeg noen gang har hatt, drev md practical jokes og gjemte jakka til folk å greier for å få en latter. Han er i starten av 40 åra.
Men når det kom til seriøse ting så var han en seriøs og god leder, med noen morsomme kommentarer innimellom.

Trivsel og latter har virkelig mye å si på arbeidsplassen.
Jeg hadde heller dødd enn å jobbe hele livet på et sted jeg grua meg til å gå til.

Anonymous poster hash: d552d...184
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det har en grense også jeg. Humor er kjempeviktig på en arbeidsplass, men når det blir vulgært og grisete trekker jeg meg unna.

Anonymous poster hash: 6a3af...fde
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det har en grense også jeg. Humor er kjempeviktig på en arbeidsplass, men når det blir vulgært og grisete trekker jeg meg unna.

Mja halvveis enig. Det kommer veldig ann på hvem som hører på:P Må ta hensyn vett.

TS

Skrevet

Hvis noen hadde drivi og gjemt jakka mi på jobb fordi det er morsomt, hadde jeg blitt voldelig.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5 minutter fra arbeidsdagen slutter til den eneste direktebussen går. Hadde sjefen gjemt jakka mi for å få seg en latter skulle han fått betale meg overtid frem til neste buss samt overtid for den ekstratiden jeg bruker på selve reisen.

Anonymous poster hash: f55d7...55b
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Uten latter og glede er ikke livet verdt og leve!

Jeg er så overlykklig for at jeg har et bra arbeidsmiljø og jobbe i..

Tenk da du faktisk skal tilbringe i snitt 8 timer med dem vær dag, da er det viktig og gå overens og kunne le sammen.

Ts sjefen din høres ut som en flink leder. Mye bedre med en som har det gøy en og jobbe for en tørrpine som aldri kan se gleden med dem små tingene! :)

Endret av Viventium
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mja halvveis enig. Det kommer veldig ann på hvem som hører på :P Må ta hensyn vett.

TS

Jeg er med på det meste av humor, til og med grisete humor, men alt har en grense... Man blir litt lei etter grisete humor i 8 timer hver dag i noen mnd. Så derfor har jeg begynt å trekke meg unna :fnise:

Skrevet

Vi spøker og rører heeeele dagen på jobben hos oss. Gudskjelov :P Forholdsvis stor arbeidsplass, og alle kan spøke med alle. VELDIG mye internhumor, og også masse griseprat. Arbeidsplassen er nok sterkt preget av å være mannsdominert.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg er veldig for humor på arbeidsplassen og jeg er glad jeg har kollegaer jeg kan fjase og le med.

Men practical jokes er uaktuelt og finnes ikke morsomt i min mening. Og det er bare morsomt hvis alle ler. Så det er viktig at man tar hensyn til at ulike mennesker har ulik form for humor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi spøker og rører heeeele dagen på jobben hos oss. Gudskjelov :P Forholdsvis stor arbeidsplass, og alle kan spøke med alle. VELDIG mye internhumor, og også masse griseprat. Arbeidsplassen er nok sterkt preget av å være mannsdominert.

Hehe, akkurat sånn er det på min arbeidsplass også! Nesten bare menn.. :laugh: Trives!

Anonymous poster hash: 23535...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Vi har det dritkult på min jobb :) Avføringsvitser og "langt å gå,ingen fitte å få"-type humor. Ler meg ihjæl. Vi er gærne alle mann! Men seriøse så klart i møte med kunder. Humor er viktig.

Anonymous poster hash: 948d5...af7
Skrevet

Veldig viktig å ha det gøy på jobben, men det blir fort slitsomt når enkelte skal fjase om alt, absolutt hele tiden!! Og i tillegg har dårlig humor... :(

Da ender det fort opp med at det blir irritasjon i stedet for moro...

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere med griseprat? Sex og slikt?

Anonymous poster hash: b8efe...eca
AnonymBruker
Skrevet

Michael Scott <3

Anonymous poster hash: 54063...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...