Tarsan97 Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 (endret) Jeg har sittet litt og prøvd å regne litt. Samme hvordan jeg gjør det, kommer jeg til samme resultat. Det lønner seg ikke og leve. Når man blir født, er det for deg gratis. Så blir man sponset i mange år av familien forhåpentligvis, men det er under forutsettninger. Man skal gå i barnehagen slik at en er bedre rustet til skolen senere. Det er og for å avlaste foreldrene så de kan tjene penger til å mate deg, slik at du ikke kreperer og investeringen deres kolapser. Så når du da går på skole koster du samfunnet som finansierer det via skatten ,slik att du senere kan komme deg ut å tjene penger så at du selv kan betale skatt. For min del er intekten sånn at jeg klarer aldri komme på et stort nok pluss til at årene med forbeholdt innlæring kan tilbakebetales i ren gevins når jeg samtidigt har de utgiftene jeg har. Det en har uten forbehold til en viss effektivitet og produksjon, er kansje ferien. Men nå sies det jo at den trenger jeg fordi jeg skal være uthvilt til jeg kommer tilbake så jeg kan produsere mer og tjene mer. For å betale mat, hus, tak over hodet så jeg kan jobbe. Alt slikt skrives av som "aktiva" i bedriften som er meg selv. Bil så jeg kan komme meg på jobb, og når enden av måneden er der, så sitter jeg her da med kvitteringene og myntene til overs på bordet, da ser jeg tydeligt at, det lønner seg bare ikke og leve.... Endret 10. april 2014 av Tarsan97
ekkoet Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg er ikke helt med på hvem det ikke lønner seg for. Samfunnet eller deg selv?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Så du er verken økonomisk, sosialt, kunnskapsmessig, kulturelt eller på noe annet vis rikere nå enn da du kom til verden? I så fall er det nok noe du gjør galt, ts. Anonymous poster hash: 2e2cc...efb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå