HR94 Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Er treningsnarkoman og er relativt veltrent. Men sliter en plass, nemlig bakside av lår. Da tenker jeg ikke hamstrings, men rett under rumpa. Ønsker og fjerne dette slik at rumpa blir mer fremhevet og markert. Men hvordan gjør jeg dette. trener generelt mye ben, men dette er et problemområde for meg. Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Da må du ned i fettprosent, og da vil du mest sannsynlig miste fett overalt, ikke bare på bakside lår. Det er dessverre umulig å punktslanke. Anonymous poster hash: 7802a...eaf
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Ned i fettprosent. Anonymous poster hash: f642b...089
Gjest Runforit Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Er det fett så må du ned i fettprosent. Om du er veldig slank så er det beste å kjøre på med hardt styrke og øke muskelmassen. Da går fettprosenten ned.
HR94 Skrevet 10. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2014 Er det fett så må du ned i fettprosent. Om du er veldig slank så er det beste å kjøre på med hardt styrke og øke muskelmassen. Da går fettprosenten ned. Trener hard styrketrening allerede. Mye knebøy ++ Har vetlrent rumpe og ben, men det er akkurat som om fettet legger seg der, og ingen andre steder. Uansett, takk for tips
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #6 Skrevet 11. april 2014 Trener hard styrketrening allerede. Mye knebøy ++ Har vetlrent rumpe og ben, men det er akkurat som om fettet legger seg der, og ingen andre steder. Uansett, takk for tips Sikker på at du har så mye fett der? Noe fett på kroppen må du ha. Anonymous poster hash: be417...7b1
Nanami Skrevet 11. april 2014 #7 Skrevet 11. april 2014 Jeg hadde også en sånn en. Som en ekstra bulk under rumpa. Men så trente jeg mye korsrygg for å bedre holdningen, og da ble den borte 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå