Gå til innhold

Nå er jeg sint. Hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest Chlorophyll
Skrevet (endret)

Glem det.

Endret av Chlorophyll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde blitt irritert! Når dere er fleire som bur saman, så må alle rydde opp etter seg sjølv. Sett deg ned med han, og forklar rolig og greit at han må gjøre sin del. Be han vaske golvet på nytt!

AnonymBruker
Skrevet

Glem det?

Anonymous poster hash: 73b92...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Har allerede glemt det!

Anonymous poster hash: 4e620...919

Skrevet (endret)

Sjekk hva hun andre du bor med synes, og ta det opp sammen. Men gjør det gjerne på en pen måte, det er ikke sikkert at personen skjønner at det han gjør er galt.

Røykingen er dog grei sak.. Det er en konkret regel, det plager dere, og dersom stedet lukter røyk når huseier skal overta huset igjen kan dere risikere å bli holdt medansvarlige.

Har bodd med lignende selv.

Endret av ekkoet
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Eg hadde blitt irritert! Når dere er fleire som bur saman, så må alle rydde opp etter seg sjølv. Sett deg ned med han, og forklar rolig og greit at han må gjøre sin del. Be han vaske golvet på nytt!

Nå har jo du lest HI, men jeg fjernet det fordi jeg er redd det kanskje kan bli gjenkjent. Men tror du virkelig en sånn person gidder å sette seg ned i det hele tatt?

Skrevet

Er du en husmor som ikke kan vaske gulv..???

Skrevet

Har dere dårlig stemning allerede? Ønsker du å få personen ut av kollektivet? Da ville jeg gått til huseier, men igjen, gjerne sammen med hun andre dere bor med.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Sjekk hva hun andre du bor med synes, og ta det opp sammen. Men gjør det gjerne på en pen måte, det er ikke sikkert at personen skjønner at det han gjør er galt.

Røykingen er dog grei sak.. Det er en konkret regel, det plager dere, og dersom stedet lukter røyk når huseier skal overta huset igjen kan dere risikere å bli holdt medansvarlige.

Har bodd med lignende selv.

Har snakket med henne. Vi har samme oppfatningen. Er enig i at jeg ikke bare kan komme brasende inn og skjelle ham ut. Da snakker man for døve ører. Men det er ikke akseptabelt å ta ting uten å spørre, og ikke rydde opp etter seg.

Det med røykingen plager meg også, og jeg vil slettes ikke holdes medansvarlig for noe som andre har gjort. Har tenkt nettopp den tanken faktisk.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Er du en husmor som ikke kan vaske gulv..???

Nope, men sur fordi noen ikke rydder opp etter seg, og tar ting uten å spørre.

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Har dere dårlig stemning allerede? Ønsker du å få personen ut av kollektivet? Da ville jeg gått til huseier, men igjen, gjerne sammen med hun andre dere bor med.

Har ikke vært noe krangling enda. Prøver å unngå det, men vil gjerne ha ham ut.

Skrevet

Ja, ta ein prat med han. Viss ting ikkje endrer seg, så hadde eg faktisk sladra til huseigar. Eg hadde IKKJE funnet meg i at han røyker inne. Det er det verste eg veit! Eg blir så uvel av røyk og røykelukt... Og huseigar vil neppe ha noko av det.. Det kan bli vanskelig å leige ut eit innrøkt rom seinare..

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Ja, ta ein prat med han. Viss ting ikkje endrer seg, så hadde eg faktisk sladra til huseigar. Eg hadde IKKJE funnet meg i at han røyker inne. Det er det verste eg veit! Eg blir så uvel av røyk og røykelukt... Og huseigar vil neppe ha noko av det.. Det kan bli vanskelig å leige ut eit innrøkt rom seinare..

Takk. Får summe meg litt og se hvordan jeg løser dette. :)

Skrevet

Bare å komme igang! Hadde eg vore huseigar, og nokon hadde røykt inne, hadde eg ville visst det asap!

Skrevet

Nope, men sur fordi noen ikke rydder opp etter seg, og tar ting uten å spørre.

Skjønner. Ingen oppdragelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...