Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har lettest for å finne seg partner, eller rettere sagt hvem er det som setter klogger i hjulet? Kvinner eller menn, innvandrere eller hvem. Det er så få som er i forhold i dag.

Anonymous poster hash: 03485...9c1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig tror det er kvinner som setter stopper, fordi de er å kravstore :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner, for de kan velge og vrake blant alle beilere som stormer til dem med en gang de melder interesse. Være seg på nettdating eller på facebook. Ut over Justin Bieber er det ingen menn som opplever tilsvarende andre veien.

Anonymous poster hash: 5016c...145
  • Liker 6
Skrevet

Spørs hva du mener med "partner". Er det snakk om sex-partnere, er det helt klart kvinner som har det lettest. Snakker vi om kjæreste-forhold, er det nok menn som har det lettest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner, for de kan velge og vrake blant alle beilere som stormer til dem med en gang de melder interesse. Være seg på nettdating eller på facebook. Ut over Justin Bieber er det ingen menn som opplever tilsvarende andre veien.

Dette er stort sett menn som ønsker sex, det gjør det ikke lettere for kvinner å finne en partner, snarere tvert imot.

Anonymous poster hash: 6a72c...3d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uenig med dere, personlig tror jeg kvinner generelt sett har ingen behov for verken forhold eller sex. Ja, kvinner har det lettest med både sex, mens også forhold. Må ikke glemme kravstorheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjendiser får seg lettest kjæreste. Uka etter skilsmisse har de allerede ny partner.

Anonymous poster hash: fbe8f...3c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De rike og berømte.

Anonymous poster hash: d046a...a61
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som har lettest for å finne seg en monogam partner er mennesker som ser vanlig ut, samt har en vanlig personlighet, samt har et brukbart utseendet. Utseendet er mye viktigere enn hva mange innrømmer, og jeg har selv venninner som er heldig med utseendet og de har alltid kjæreste.

Venner av meg som er noe annerledes og mindre heldig med utseendet har også lett for å finne seg kjæreste, men de må ofte krige seg til et monogamt forhold, da ofte menn bare vil ha de som sex-venner.

Jeg selv er noe sær, men har ingen problem med å finne noen men de jeg vil ha vil ikke ha meg og omvendt.

Har også lagt merke til at lavere sosiale klasser går oftere inn i forhold enn høyere sosiale lag.

Anonymous poster hash: a7ce4...85c
AnonymBruker
Skrevet

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: 85b17...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri vi kan bli enig, menn sier kvinner og kvinner sier menn.

I et parforhold vil det alltid være en alfa og en beta (også selv om man ser på seg selv som likestilte), det vil være alfaen som bestemmer om det blir noe av forholdet eller ikke.

Min pappa er en alfa og min mor er en beta, samme gjelder besteforeldrene på pappas side. På mammas side er det omvendt og bestemor er alfa og bestefar beta.

Av venninnene mine er det en god blanding, noen jenter er alfa mens andre er beta i forholdene. De er likestilte hjemme, men det har alltid vært en som har tatt ledelsen i besluttningen om å bli et par.

Anonymous poster hash: 66e35...57a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle som har lave stanarder har det lettest.

Kvinner sliter med å få forhold med attraktive menn, menn sliter med å få tilfeldig sex med attraktive kvinner.

Anonymous poster hash: ae8c5...99d
Gjest Kvinneline
Skrevet

Føler at menn har lettest for og få seg en fast parter, altså komme i et forholdt. Mange kvinner slår seg til ro med en parter som er "mindre pen" enn seg selv, og er derfor den fangsten for mannen.

Kvinner har lettest for og få seg et ons. Menn virker veldig lite kravstore på kvinnene sent på lørdagsnatta, og tar derfor omtrent 'hvem som helst'.

• Liker 1
Skrevet

Tror at de som har det aller lettest er kvinner med et bra utseende som tar initiativ selv og som ikke går etter typiske playboyer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror at de som har det aller lettest er kvinner med et bra utseende som tar initiativ selv og som ikke går etter typiske playboyer.

Legg til virker oppegående og snill, så har du nok en høy suksessrate :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...