Bente Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Vi holder i disse dager på å skal leie en bil til bryllupet...joda, det begynner å haste..bare 17 dager igjen.. Men vi fikk prisen 3500,- på en T-Ford fra 1930, skal være i bra stand og sjåføren er i "samme stil" Hva mener dere?? Vi har ikke leid han ennå...men bør vi satse på det? trenger litt hjelp nå.. :oops:
Piarina Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Kommer litt an på hvor lenge dere skal ha den, og om sjåføren er inkludert, men jeg syns det virket som en ok pris. Fikk oppgitt et par steder at dette var minstepris for veteranbil, selvom vi bare trenger den en times tid... Ellers har andre priser jeg har sett ligget på over 5000kr, da er det kanskje grunn til å undersøke litt videre... Vi har undersøkt bilparken hos familie, venner og bekjente og fant heldigvis flere bra alternativer der. Det kan nok lønne seg. Han vi leier leiligheten av har feks en Rolls Royce... En onkel av min forlovede har en gammel stilig Jaguar. Broren til kona til fetteren til moren til min forlovede (tungen rett i munn der) har en Bentley...osv. Så vi har ikke bestemt oss ennå :klø:
GLORIA 82 Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Vi er også heldige som har bekjente Vi hadde to valg, men endte opp med en bil fra 1927, navn på bilen har jeg faktisk ikke i farta...mannen som tar seg av den biten her i gården
majan Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 en jeg kjenner tar på seg brudekjøring han har en A- ford og jeg mener og huske at han tar 2000 kroner. men selvsagt det spørs jo litt hvor i landet du bor da.
vimsa Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har undersøkt litt priser her i Oslo og Akershus, og det ligger på rundt 5-6000 kr... Så jeg hadde nok gått for den du skrev om! Ihvertfall hvis det er i området Oslo/Akershus!
Bente Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2004 Dette er i Harstad, og vi kommer til å ha han i ca 2 timer.. Sjåføren er inkludert.
vimsa Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Hmm, jeg kjenner jo ikke til prisene der, men du kan jo eventuelt sjekke om det er noen andre i området som har lignende biler, og høre hva de tar, før du bestemmer deg! Men jeg synes ikke det var ille pris! :-)
Bente Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2004 Harstad er en plass der det ikke er fluss med slike biler...har søkt på nett og leita alt jeg kunne, men nei... Det var noen kjenninger av pappa som kom med denne...og det er ikke mange i Harstad som har veteranbiler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå