AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Enten jeg setter fram en vannskål med nytt vann eller lar det renne vann i vasken må jeg alltid står der sammen med ham mens han drikker, helt musestille. Hvis jeg beveger meg for mye eller i verste fall går ut av rommet så vil han ikke lenger drikke. Er det normalt? Han pleier ikke å fotfølge meg overalt, langt derifra, og han kan fint gå bort til vannskåla og drikke mens jeg er i et annet rom. Men det virker som at hvis jeg først er der sammen med han så må jeg ikke forstyrre, men vente til han er ferdig. Synes han drikker så lite til vanlig, så jeg blir bare stående der hver gang han drikker og venter til han er ferdig. Anonymous poster hash: d5a4e...62d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Katter liker best rennende vann fordi de drakk vann fra elver når de var ville. Vår katt drakk også lite fra vanlig vannskål så vi har kjøpt en vannskål som lager rennende vann. Nå drikker han mye mer, og maser ikke etter vann i vasken og dusjen ol.Anonymous poster hash: baaab...336
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 http://m.petworld.no/no/artiklar/drikkefontene-catit-fresh-clear-3-l.html Denne har viAnonymous poster hash: baaab...336
Aurora M. Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 De har så mye rart for seg. Pusina mi er nødt til å ha hele ene poten nedi skåla mens hun drikker..
elsat Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 pusen min står alltid å graver rundt vannskåla et par minutter før han drikker. må ha et serveringsfat under skåla fordi han søler en del også. han drakk også ganske lite før, men etter jeg begynte å fylle en isboks med vann som står på badet drikker han mer (selvom det blir lunkent og støvete fort). Den står der i tillegg til vannskåla han har ved maten. På badet kan han grave og søle og bevege på vannet så mye han vil, det tror jeg han liker:)
Tvist Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Min har fått et glass hun kan drikke av, for ellers drikker hun av mitt glass på bordet.
Tarsan97 Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Katten min satt foran døren til do for å si att vannet hennes kulle byttes ut. Hun ville aldri inn på do, bare att det enten var tomt i skålen eller att hun ville ha det byttet. Hun kunne altså kommunisere. De legger seg fort til vaner disse kattene.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Katter. Må jo bare elske de. Min hadde en kopp med vann under senga på gjesterommet - av alle steder Og når noen var på do, så måtte man lukke opp døra når man skulle vaske hendene, for da skulle katten drikke fra vasken. Anonymous poster hash: e09e3...295
skruf Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Kattene her vil bare drikke av hunden sin vannskål (til bikkjas store fortvilelse) selv om de har to vannskåler plassert rundt i huset. Først var det kattemoren som konsekvent drakk av vannskåla til hunden, men nå har også kattungen tatt etter moren. (vannet i dusjkabinettet rett etter at noen har dusjet er forresten også snaddervare for kattungen).
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 onkelen min har en katt som kun drikker av stetteglass. det er ikke noe annet som er bra nok for hu tror hu de får for seg så mye rart. Anonymous poster hash: ad53b...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå