Eloise. Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 blogg.no wordpress eller blogspot.com?? Ønsker at den skal være gratis. er det mye som koster penger på Wordpress??
missdior Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Jeg trives godt på blogg.no, har vært der siden 2008. Du har litt mer designmuligheter på wordpress og blogspot
Eloise. Skrevet 10. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2014 Jeg trives godt på blogg.no, har vært der siden 2008. Du har litt mer designmuligheter på wordpress og blogspot hvilke av de er det minst reklame på?
missdior Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 hvilke av de er det minst reklame på? Det har jeg ikke tenkt på... Hun som laget designet til meg fjernet noe av reklamen, så jeg har kun 1 reklame på siden min.. Hmm.. wordpress vil jeg tro, men det er vel gjerne fordi det koster penger å drive blogg der.
Eloise. Skrevet 10. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2014 Det har jeg ikke tenkt på... Hun som laget designet til meg fjernet noe av reklamen, så jeg har kun 1 reklame på siden min.. Hmm.. wordpress vil jeg tro, men det er vel gjerne fordi det koster penger å drive blogg der. viste ikke at det gikk an og fjerne reklame. noen som kan gi meg tips til og få fjernet litt reklame fra blogg.no
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 hvilke av de er det minst reklame på? På blogspot kan du unngå reklame helt, tilogmed skjult reklame i ord. Det er en egen luke du haker av for det. Anonymous poster hash: 94617...73f
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 (endret) Jeg ville ikke valgt noen av dem, men hadde ellers ville valgt platform etter hva jeg skulle brukt den til. Endret 10. april 2014 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå