Gjest Elise3 Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 jeg lurer på om det er noen som har premenstruelle plager? jeg vet ikke så mye om dette. er det noen med erfaring her?
jordbær Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 (jord)bæret er veldig premenstruelt! Jeg mister alt av tålmodighet og blir UTROLIG irritert av ingenting. En gang holdt jeg på å fly i strupen på samboern fordi han ville kjøpe ost og det ville ikke jeg. Jeg merker at mensen er på vei, når alle oppfører seg som komplette idioter(slik det føles iallefall). Jeg får masse kviser :evil: og et UTROLIG sjokoladesug. Og da er det et "JEG MÅ HA SJOKOLADE NÅ"-monster i magen min.. Ellers i mnd har jeg som regel ikke lyst på sjokolade.
Gjest glamourgirl Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har det skikkelig vondt, mest smerter, blir ikke så veldig sint, det har jeg for vondt til sånn "Åj, nå ligger jeg her og tårene spretter ut av øynene på meg vondt" og kan ikke gå i trapper vondt, og kan ikke stå oppreist vondt...
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Når jeg begynner å bli depressiv i tankegangen, da er jeg premenstruell. Da vokser alle ting som jeg "sliter" med til noe uendelig stort som jeg har problemer med å takle. Sitter og depper foran pc'n med høy musikk. Når lunta i tillegg blir rimelig kort, ja da har jeg det pyton. Har heldigvis funnet et helsekostpreparat som gjør at pms-perioden blir levelig både for meg og de rundt meg.
Mel-anie Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Hvilket helsekostpreparat er det, Persille? Hadde vært ok med noe som demper plagene.
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Har skrevet om det tidligere så sjekk lenka du... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=66682
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Bare for å ha det sagt. "Femal" gjør ingenting med menssmertene mine. Får som vanlig j*** vondt i ryggen
Gjest Anki Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Ømme bryster fra eggløsning frem til mens, skikkelig irritabel og sur. Ikke kjekt! Føles som om man er omgitt av idioter, vurderer ofte å flytte fra samboeren min helt til jeg får mensen og er like forelsket igjen... Det er slitsomt for han og meg og barna! Har prøvd omega 6, men hjalp ikke så mye på humøret. Derimot gikk ømme bryster nesten helt bort. Prøver nå Wild Yam, har i grunnen ikke merket så mye annet enn at jeg blør mye kraftigere?... Gir det en måned til, men merker jeg ikke bedre humør så slutter jeg. Har hørt om Femal, tenkte teste det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå