ekkoet Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 (endret) Snål tittel kanskje, men var en tanke som falt meg inn. Jeg leser jo stadig om folk som er utro, da gjerne hvor begge parter har familier. En ting er det moralske oppi dette, dette er ikke en diskusjon her. Men det praktiske? Jeg tenker da på gifte folk som har forhold gående over tid med gjentagende møter. Ikke folk som ramler inn i et kott på fest eller byn. Hjemme har man jo barn, naboer, slektninger som kan komme på uanmeldt besøk osv. For ikke å snakke om at det vel stort sett er vanlig å vite hvor partenren sin befinner seg til enhver tid (det gjør ihvertfall jeg/vi) . Leier de hotellrom eller? Synes det høres ekstremt ut. Er ikke noe jeg planlegger dette altså, bare en tanke som har slått meg. Noen som har konkrete eksempler fra virkeligheten? Endret 10. april 2014 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 En gjenganger er vel rett og slett på jobben.. Anonymous poster hash: c95cd...739 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Snål tittel kanskje, men var en tanke som falt meg inn. Jeg leser jo stadig om folk som er utro, da gjerne hvor begge parter har familier. En ting er det moralske oppi dette, dette er ikke en diskusjon her. Men det praktiske? Jeg tenker da på gifte folk som har forhold gående over tid med gjentagende møter. Ikke folk som ramler inn i et kott på fest eller byn. Hjemme har man jo barn, naboer, slektninger som kan komme på uanmeldt besøk osv. For ikke å snakke om at det vel stort sett er vanlig å vite hvor partenren sin befinner seg til enhver tid (det gjør ihvertfall jeg/vi) . Leier de hotellrom eller? Synes det høres ekstremt ut. Er ikke noe jeg planlegger dette altså, bare en tanke som har slått meg. Noen som har konkrete eksempler fra virkeligheten? Kommer vel an på hva slags jobb man har, men han som er utro med meg er tilsynelatende på et kundemøte, i arbeidstiden, hjemme hos meg. Ingen stikker innom, for jeg er egentlig også på jobb. ;-) Har ikke familie eller venner som kommer uanmeldt heller. Ellers har vi treftes på hotell når han er på reise, men det er ikke ofte. Anonymous poster hash: a7985...bfe
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Min ekselsker dro tidlig på jobb, jobbet overtid osv. Enten kom han til meg, eller jeg dro til ham på hans arbeidsplass. Anonymous poster hash: 73cf9...11e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Har bare vært utro to ganger, og da skaffet han hotellrom.Anonymous poster hash: 26702...9aa
Ciara Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Min ekselsker dro tidlig på jobb, jobbet overtid osv. Enten kom han til meg, eller jeg dro til ham på hans arbeidsplass. Anonymous poster hash: 73cf9...11e Så da hadde dere sex på jobben? Hehe, da er arbeidsplassen hans annerledes bygd opp enn min, for å si det slik. Her er det rett og slett ingen steder man kunne gjort av seg. Fascinerende spørsmål egentlig. 4
ekkoet Skrevet 10. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2014 En gjenganger er vel rett og slett på jobben.. Anonymous poster hash: c95cd...739 Altså på jobben som på kopirommet?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Altså på jobben som på kopirommet? Ja, som på kopirommet, lageret, kontoret osv. Ikke særlig romantisk over tid, vil jeg tro, men det handler vel heller ikke alltid om romantikk. Anonymous poster hash: c95cd...739
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Så da hadde dere sex på jobben? Hehe, da er arbeidsplassen hans annerledes bygd opp enn min, for å si det slik. Her er det rett og slett ingen steder man kunne gjort av seg. Fascinerende spørsmål egentlig. Han hadde ingen kolleger bortsett fra en, og han var aldri der på kveldstid Anonymous poster hash: 73cf9...11e
Gjeste mann Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Han som min kone var utro med er singel. En dag kom hun en halvtime senere hjem etter treninga enn vanlig. Hun sa hun hadde blitt igjen og pratet med ei venninde. I virkeligheten hadde hun rukket innom han for en kjapp en. 3
Veggdyret Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Har hatt to kollegaer som jeg VET at var utro gjentatte ganger over tid. Par #1 var vår (gifte) sjef og en kvinnelig ansatt. De hadde sex på kontoret hans, både i og utenfor arbeidstid. Kontoret hans var alltid låst (ble oppbevart verdisaker og penger der) og det hadde persienner som kunne lukkes slik at man ikke så noe. Det var bare kontorstoler og pulter der, så hvordan de klarte å finne behagelige stillinger vet jeg ikke. Par #2 var på en annen arbeidsplass, en mannlig kollega med samboer og en singel kvinnelig kollega. På dette kontoret har vi flere sofagrupper som benyttes til små møter, lunsjpauser, mottak av kunder etc. Disse to personene ble tatt på fersken på en av disse sofaene rett etter arbeidstid. Var helt tilfeldig at jeg kom inn igjen fordi jeg hadde glemt noe, ellers ville de vært uforstyrret siden alle andre hadde gått hjem. Jeg tok dem også i å kline på en fest et halvt år senere, så de hadde absolutt ikke sluttet...
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 I Bilen, hotell, ute, på retaurant do. mmmmmm Anonymous poster hash: 7a661...913
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 En gjenganger er vel rett og slett på jobben.. Anonymous poster hash: c95cd...739 Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å sitte på restaurant uten å tenke på hva som har foregått der etter stengetid Anonymous poster hash: c64e7...e5e
Pene sko... Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Da jeg var ute og trente på Kalvøya forleden møttes en mann og en dame med hver sin bil på parkeringsplassen, satte seg i en av bilene og satte umiddelbart i gang med både klåing og kyssing. Mistenker sterkt at det var et hemmelig møte bak partnerens intetanende rygg. Man møtes ikke på en random parkeringsplass på formiddagen for å kose i en liten bil om man ikke ønsker at det skal være en hemmelighet. Jeg fikk en vemmelig følelse av å se på det. Hadde nesten lyst til å banke på døren for å opplyse om at de er på en offentlig plass, og at det er mange som går tur og trener rundt i området. Æsj og fysj! 6
Tba Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Da jeg var ute og trente på Kalvøya forleden møttes en mann og en dame med hver sin bil på parkeringsplassen, satte seg i en av bilene og satte umiddelbart i gang med både klåing og kyssing. Mistenker sterkt at det var et hemmelig møte bak partnerens intetanende rygg. Man møtes ikke på en random parkeringsplass på formiddagen for å kose i en liten bil om man ikke ønsker at det skal være en hemmelighet. Jeg fikk en vemmelig følelse av å se på det. Hadde nesten lyst til å banke på døren for å opplyse om at de er på en offentlig plass, og at det er mange som går tur og trener rundt i området. Æsj og fysj! Det du kunne ha gjort var å ta bilder av bilene med reg. nr og personene. Sjekket hvem som eier bilene med å sende sms til 2282. Funnet ut hvem de bor med, og sendt bildene og fortalt hva du så til ektefellene. 6
drue Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 (endret) Hotellrom og utendørs. Edit: Jeg har aldri vært utro, men har hatt sex med menn i forhold. Endret 10. april 2014 av drue 1
Mike Waters Skrevet 10. april 2014 #17 Skrevet 10. april 2014 Hotellrom, hjemme hos seg selv, utendørs, på jobben, på dassen på utesteder, på ferie................alle steder der det er mulig å ha sex med andre ord.
-Artemis Skrevet 10. april 2014 #18 Skrevet 10. april 2014 (endret) Har faktisk undret meg litt over dette selv før. Greit nok om personene jobber på samme plass, men det er vel ikke alltid tilfelle? Jeg kan se for meg naboene hadde blitt litt mistenksomme om jeg hadde dratt med meg en mann hjem som ikke var min samboer, så hjemme burde jo være utelukket for de fleste, så fremt ikke den ene parten er singel så klart. Og å besøke en gift etc. mann på jobben hans vil vel også vekke en del tanker og mistenksomhet blant de andre kollegaene. Møtes jevnlig på hotellrom burde jo merkes på økonomien, om man har delt økonomi hvert fall. Slik som pene sko illustrere over her er jo alltid en løsning, men hørtes ikke så optimalt ut det heller akkurat. Når jeg tenker litt over det så blir det nesten det samme som å jukse på en prøve. Du bruker masse tid på å skrive små jukselapper som du kan ha med deg på prøven, blir kjempe stresset og redd for å bli tatt, bruker mye tid på å planlegge nye og bedre måter å jukse på. Tid som du egentlig kunne ha brukt på å pugge til prøven (pleie forholdet) og bestått med glans på den riktige måten. Edit: Jeg har aldri vært eller kommer til å være utro. (Jukse på prøve har jeg derimot gjort en gang) Endret 10. april 2014 av -Artemis 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #19 Skrevet 10. april 2014 kjæresten min var utro på fest.. Han fikk bj av ei bitch. Jeg har enda ikke kommet helt over det :/ Anonymous poster hash: 2411e...e83 2
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2014 #20 Skrevet 10. april 2014 "Folk som er utro - hvor er de det?".... - Som regel rett bak ryggen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå