AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #41 Skrevet 11. april 2014 Hvorfor kan man ikke bare gå i en foretning som fører voksenleker? Jeg skjønner ikke vitsen. Anonymous poster hash: 5e8a2...cc3 3
Scoop Skrevet 11. april 2014 #42 Skrevet 11. april 2014 Kjenner til ei som drev med slike dildo-partyer. Hun dro frem en hun hadde brukt selv kvelden i forveien, satt og renset den med desinifeksjonsmiddel før hun sendte dildoen rundt til de besøkende. Anonymous poster hash: aaae6...8e9 Litt sånn som det stengt tatt er med de "ekte varene" altså. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #43 Skrevet 12. april 2014 Litt sånn som det stengt tatt er med de "ekte varene" altså. Skjønte ikke den jeg Anonymous poster hash: 39b43...a09
Scoop Skrevet 12. april 2014 #44 Skrevet 12. april 2014 Skjønte ikke den jeg Anonymous poster hash: 39b43...a09 Menn som er rause med langemann. Eller: Menn som ligger rundt 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #45 Skrevet 12. april 2014 Menn som er rause med langemann. Eller: Menn som ligger rundt Og som ikke en gang bruker desinfiserende... Anonymous poster hash: e1ba0...695 2
Irja Skrevet 12. april 2014 #46 Skrevet 12. april 2014 Det er kjempegøy komblinert med drikke. Slå deg litt løs, se hva som finnes i katalogene og le? Sist vi hadde et slikt party startet vi kl 5 og sluttet festen kl 5 på morgenen dagen etter. Det var drikke - fremvisning - drikke - byen - nach og så senga. Det vil alltid være de som er prippene som sitter og ser på oss som tør å ta tak i fistingdildoen og sammenligner med underarmen, eller at vi sitter og ler av at vi ble totalt nummen i overleppa av en krem. Partylight og homeparty blekner i forhold. Anonymous poster hash: f3eed...5bc Det handler ikke om å være prippen. Jeg er langt i fra prippen, men helt uinteressert i å delta på dildoparty. Harry, kjedelig og.. Ikke aktuelt. Så mye annet man kan snakke om/gjøre! 1
Gjest heihade Skrevet 12. april 2014 #47 Skrevet 12. april 2014 Ny trend: penisparty! :-)Anonymous poster hash: f87fd...38a Ja, det hadde vært noe det. Kommer inn med en haug med mannfolk uten underbukse og viser frem penisene til en haug fnisete jenter. Men moroa måtte nok ha stoppa der for å ikke gå over til prostitusjon.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 #48 Skrevet 12. april 2014 Sex er ikke tabu. De som sier at de ikke koser med seg selv lyver! Hadde det funnet sted et dildoparty for menn hvor jeg bor hadde jeg vært førstemann til å melde meg på. Anonymous poster hash: cea14...bbe
Gjest Kvinneline Skrevet 12. april 2014 #49 Skrevet 12. april 2014 Dildoparty er kjempegøy! Noe kleint før du har drukket noen glass vin, men er du på party med venninner blir det garantert mye latter og god stemning 2
maid Skrevet 13. april 2014 #50 Skrevet 13. april 2014 Haha, dette er jo så vulgært at det er gøy! Var på det sammen med en del venninner under studentperioden. Man drikker gjerne litt først, det endte med at jeg fikk en regning i posten på 4000 uten ay jeg husket hva jeg hadde bestilt. *retur*
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 #51 Skrevet 13. april 2014 Menn som er rause med langemann. Eller: Menn som ligger rundt Ååååja Anonymous poster hash: 39b43...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå