Verpus Skrevet 11. april 2014 #21 Skrevet 11. april 2014 Syns det kan være ganske gøy med dildoparty jeg. Kanskje ikke fullt så moro nå, men veldig moro før, spesielt rundt 18-21-årsalderen. Veldig grei måte å få oversikt over produktene på. De viser jo frem andre ting enn dildoer også.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #22 Skrevet 11. april 2014 Jeg som hadde håpet dere brukte det i lag og begynte å kysse og ta på hverandre. Så var det noe annet Anonymous poster hash: bb224...b80 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Er jeg den eneste som har ingen anelse om hva "dildoparty" er for noe? Man sitter vel ikke å prøver ut forskjellige dildoer sammen??? Anonymous poster hash: 76ac6...46d 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #24 Skrevet 11. april 2014 Er jeg den eneste som har ingen anelse om hva "dildoparty" er for noe? Man sitter vel ikke å prøver ut forskjellige dildoer sammen???Anonymous poster hash: 76ac6...46d Jo, og jeg er invitert Anonymous poster hash: bb224...b80
Bixity Skrevet 11. april 2014 Forfatter #25 Skrevet 11. april 2014 Det er vel litt som tupperware-party. Bare mye særere
Zinnia Skrevet 11. april 2014 #26 Skrevet 11. april 2014 Kjenner til ei som drev med slike dildo-partyer. Hun dro frem en hun hadde brukt selv kvelden i forveien, satt og renset den med desinifeksjonsmiddel før hun sendte dildoen rundt til de besøkende. Jeg tror ingen av gjestene hadde lyst til å kjøpe dildoer av henne. Det her var på en helt ordinær fest forresten. Anonymous poster hash: aaae6...8e9 ...har ikke ord, seriøst ekkelt! OT: Må innrømme jeg synes det høres veldig harry ut, og kunne ikke tenkt meg å delta på noe sånt. Om noen hadde spurt hadde jeg nok blitt litt flau på vegne av den som spurte. 4
Cathrine88 Skrevet 11. april 2014 #27 Skrevet 11. april 2014 Det har jeg også lurt på. Plastikkpeniser er jo ikke det samme som ekte varer. Er det det som gjør settingen merkelig i dine øyne? Hva om alle tok med nakenbilder av typene sine, pekte og fortalte at "denne har jeg planer om å tre meg ned på seinere i kveld." Siden det er så utrolig interessant og crazy å få vite hva venninner stikker opp i musa. 8
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #28 Skrevet 11. april 2014 Er det det som gjør settingen merkelig i dine øyne? Hva om alle tok med nakenbilder av typene sine, pekte og fortalte at "denne har jeg planer om å tre meg ned på seinere i kveld." Siden det er så utrolig interessant og crazy å få vite hva venninner stikker opp i musa. Nå tok fantasien din en avstikker til uante høyder! Jeg har ikke sagt at det er interessant å få vite hva "venninner stikker opp i musa". Det er dine ord og dine tanker. 1
Cathrine88 Skrevet 11. april 2014 #29 Skrevet 11. april 2014 Nå tok fantasien din en avstikker til uante høyder! Jeg har ikke sagt at det er interessant å få vite hva "venninner stikker opp i musa". Det er dine ord og dine tanker. Nei, det var noe av hva jeg synes er merkelig med dildoparties. 6
Bixity Skrevet 11. april 2014 Forfatter #31 Skrevet 11. april 2014 ...har ikke ord, seriøst ekkelt! OT: Må innrømme jeg synes det høres veldig harry ut, og kunne ikke tenkt meg å delta på noe sånt. Om noen hadde spurt hadde jeg nok blitt litt flau på vegne av den som spurte. Første invitasjonen svarte jeg ikke på (var ekstra sært da det var en i familien til samboeren min), andre invitasjonen svarte jeg bare "kommer ikke, blir litt vel 'kleint' for min del".. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #32 Skrevet 11. april 2014 Er jeg den eneste som har ingen anelse om hva "dildoparty" er for noe? Man sitter vel ikke å prøver ut forskjellige dildoer sammen???Anonymous poster hash: 76ac6...46d Enkelte gjør visst unevnelige ting på slike partyer.... Anonymous poster hash: aaae6...8e9
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #33 Skrevet 11. april 2014 Nei, det var noe av hva jeg synes er merkelig med dildoparties. Nå ga du helt sikkert endel mennesker ideen om å ta bilde av penisene til alle sine ons og kjærester, for å ha bilder å vise på dildopartyer 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #34 Skrevet 11. april 2014 Nå ga du helt sikkert endel mennesker ideen om å ta bilde av penisene til alle sine ons og kjærester, for å ha bilder å vise på dildopartyer Ny trend: penisparty! :-) Anonymous poster hash: f87fd...38a
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. april 2014 #35 Skrevet 11. april 2014 (endret) Har vært på det en gang, da jeg kanskje var 17-18. Jeg syntes det var middels underholdende, det var bare litt sånn "jaja, da har jeg vært på det og". Det var bare et jentevorspiel med en selger til stede, vi satt og hørte på salgspitchen, sendte rundt produktene, testet vibrasjon på nesa og smakte på alle de spiselige sakene (det ble forøvrig fort ganske kvalmt, jeg ble kurert for glidemiddel/oljer med smak for resten av livet den kvelden). Etterpå sender de rundt bestillingslisten og alle føler de må kjøpe noe. Litt Tupperwareparty-feeling. Det ble jo latter og moro altså, men selv om sex er favoritteamet mitt, så trenger jeg ikke en selger med en koffert full av buttplugs for å starte den samtalen. På disse festene (og iallefall i den alderen jeg var i) så er det vel også alltid noen som er utrolig opptatt av å fortelle alt om eget sexliv. Dilodparty er jo drømmescenarioet for ekshibisjonister, nyfrelste kåtinger, fanatisk seksuelt frigjorte og andre som ser på det at de tar den i rumpa som sitt aller sterkeste og mest interessante karaktertrekk. Men det kjedeligste med dildoparty er at man våkner dagen derpå med noen utrolig dustete fjærgreier og en massasjeolje som lukter bestemor. Endret 11. april 2014 av Hooty McOwlface 5
Gjest Mr. Toad Skrevet 11. april 2014 #36 Skrevet 11. april 2014 Men det kjedeligste med dildoparty er at man våkner dagen derpå med noen utrolig dustete fjærgreier og en massasjeolje som lukter bestemor. Ingen buttplugs? 1
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. april 2014 #37 Skrevet 11. april 2014 Ingen buttplugs? Haha Ikke at jeg er så ekstremt privat av meg, men man kjøper jo gjerne de greiene man faktisk bruker alene, i edru tilstand. Så når man sitter der og "må" kjøpe noe uten at man egentlig trenger/har lyst på en ny dildo e.l. så blir det jo til at man krysser av for et eller annet på lista som virker sånn halvveis spennende når man har promille, og ikke koster skjorta. 2
LempikasPromise Skrevet 11. april 2014 #38 Skrevet 11. april 2014 Jeg føler meg ikke særlig prippen jeg, men jeg synes det er litt sært. Godt mulig det kan bli morro hvis man er nære venniner og synes det er hysterisk morsomt med sexleketøy.. Jeg syntes det var kjempegøy når jeg var 15-16 år, men jeg har vel blitt mer gammeldags etterhvert, da jeg synes sexlivet mitt og hvilke sexleketøy jeg bruker med/uten kjæresten min er en privatsak. Signerer denne Hadde sikkert vært spennende når jeg var en del yngre, men nå har jeg ikke lenger noen interesse av å vite hva folk tar seg selv med. 2
whoppii Skrevet 11. april 2014 #39 Skrevet 11. april 2014 Tenkte jeg skulle samle jente gjengen for en kveld å ha dildoparty Mn jeg finner ikke vert her oppe i ålesund. Noen som vet hvor jeg finner slikt??? gleder meg til å drikke meg full å fnise, det er jo litt kjekt å drite hverandre litt ut da:P
Gjest Tris Skrevet 11. april 2014 #40 Skrevet 11. april 2014 Tenkte jeg skulle samle jente gjengen for en kveld å ha dildoparty Mn jeg finner ikke vert her oppe i ålesund. Noen som vet hvor jeg finner slikt??? gleder meg til å drikke meg full å fnise, det er jo litt kjekt å drite hverandre litt ut da:P Du får henvende deg til Lars Kristian Eriksen og spørre om han vet om noen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå