Gå til innhold

Hva er greia med dildoparty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå iløpet av en uke blitt invitert på to stk dildoparty... Jeg personlig synes det er litt kleint, og er ikke spesielt interessert i å sitte å vurdere dildoer sammen med venner og bekjente..

Hva er egentlig greia med dildoparty? Bare jeg som synes det er litt sært? :S

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempegøy komblinert med drikke. Slå deg litt løs, se hva som finnes i katalogene og le?

Sist vi hadde et slikt party startet vi kl 5 og sluttet festen kl 5 på morgenen dagen etter.

Det var drikke - fremvisning - drikke - byen - nach og så senga.

Det vil alltid være de som er prippene som sitter og ser på oss som tør å ta tak i fistingdildoen og sammenligner med underarmen, eller at vi sitter og ler av at vi ble totalt nummen i overleppa av en krem.

Partylight og homeparty blekner i forhold. :)

Anonymous poster hash: f3eed...5bc
  • Liker 4
Skrevet

Går de Ann å få tak i vert som viser fram produkter???:P

Gjest Lincoln
Skrevet

Tar dere ikke og prøver dildoene sammen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør man ikke nei..

Anonymous poster hash: 9cdd8...eb3

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Det gjør man ikke nei..

:(

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Går de Ann å få tak i vert som viser fram produkter??? :P

De kommer med en enorm trillekoffert full av dildoer, så får man se alle mulige greier og størrelser osv. Jeg synes hvertfall det var gøy.

Anonymous poster hash: 9553b...d58

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som synes det er litt sært? :S

Nei.

Finnes det fleshlightparties hvor heterofile menn sitter og fniser mens de slikker i seg massasjeoljer med smak og hviner høyt om hvor ville og gale de er?

• Liker 20
Skrevet

Jeg føler meg ikke særlig prippen jeg, men jeg synes det er litt sært.

Godt mulig det kan bli morro hvis man er nære venniner og synes det er hysterisk morsomt med sexleketøy.. Jeg syntes det var kjempegøy når jeg var 15-16 år, men jeg har vel blitt mer gammeldags etterhvert, da jeg synes sexlivet mitt og hvilke sexleketøy jeg bruker med/uten kjæresten min er en privatsak. :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis vi får tid, etter å ha hatt putekrig i undertøyet...

Jeg tenker at som vert så det må være veldig kjedelig med dildoparty. Jeg skjønner underholdningsverdien, men verten kan da umulig tjene godt med penger?

Anonymous poster hash: 7e6d7...1c9

AnonymBruker
Skrevet

Superharry spør du meg. Dere skal ut på danskebåten etterpå og da? Kanskje finne en trailersjåfør? Dritafulle, knisete, full av bernaisausflekker på skjorta, vulgære og ut på DILDOPARTY...

Anonymous poster hash: 53f53...301
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

det er underholdende. Mange som ikke er så fortrolig med det og med alkohol blir det utroli morsomt og knisete. Dessuten er det jo ikkje bare dildoer da. Spurte faktisk hva de tjente på slike kvelder, det blir fort noen tusen på en kveld.

Anonymous poster hash: 3d645...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør man ikke nei.. Anonymous poster hash: 9cdd8...eb3

Prippen...ha!

Anonymous poster hash: 8ecb8...ca2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går de Ann å få tak i vert som viser fram produkter??? :P

Det gjør man ikke nei..

Kjenner til ei som drev med slike dildo-partyer. Hun dro frem en hun hadde brukt selv kvelden i forveien, satt og renset den med desinifeksjonsmiddel før hun sendte dildoen rundt til de besøkende. Jeg tror ingen av gjestene hadde lyst til å kjøpe dildoer av henne. Det her var på en helt ordinær fest forresten.

Anonymous poster hash: aaae6...8e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dildoparty er sykt harry.

Anonymous poster hash: 145fe...7f2
  • Liker 7
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dildoparty er i mine øyne noe GÆRNE damer i 50åra går på, for å føle seg ville og GÆRNE, mens de drikker rødvin og ler så de rister og tårene renner, lesebrillene må ofte løftes på for å tørke noen lattertårer.. Ut på kvelden danser de helt GÆRNE til Bobbysocks og Lill-Babs, og på jobb mandagen etter forteller de alle kollegene over et lite stykke napoleonskake om hvor GÆRNE de var på dildoparty i helga!

Anonymous poster hash: 31b05...97a
  • Liker 11
Gjest Blomst83
Skrevet

Dildoparty er i mine øyne noe GÆRNE damer i 50åra går på, for å føle seg ville og GÆRNE, mens de drikker rødvin og ler så de rister og tårene renner, lesebrillene må ofte løftes på for å tørke noen lattertårer.. Ut på kvelden danser de helt GÆRNE til Bobbysocks og Lill-Babs, og på jobb mandagen etter forteller de alle kollegene over et lite stykke napoleonskake om hvor GÆRNE de var på dildoparty i helga!

Anonymous poster hash: 31b05...97a

Og så feil kan man ta ;)

Skrevet

Kjenner til ei som drev med slike dildo-partyer. Hun dro frem en hun hadde brukt selv kvelden i forveien, satt og renset den med desinifeksjonsmiddel før hun sendte dildoen rundt til de besøkende. Jeg tror ingen av gjestene hadde lyst til å kjøpe dildoer av henne. Det her var på en helt ordinær fest forresten.

Anonymous poster hash: aaae6...8e9

HAHAHAHAHAHAHAHAHA 😂😂😂😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg også lurt på. Plastikkpeniser er jo ikke det samme som ekte varer.

Skrevet

:(

Snakk om å knuse en manns drøm! :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...