Gå til innhold

Når på døgnet kan man ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er (åpenbart) ny på dette flørteopplegget, men har nå plutselig kommet over en mann jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Og det er kanskje et idiotisk spørsmål, men når på døgnet er det egentlig man sender slike kontaktsøkende meldinger? Er det "lov" på dagtid eller bør slike ting spares til kvelden? Selv har jeg nemlig ofte bedre tid på dagen enn på kvelden..

Heldigvis kan man være anonym her, for bare dette føles jo flaut. Skal se denne flørtinga kommer til å gå bra, ja.. ;)

Anonymous poster hash: 7c249...09d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å sende, får vel svar når vedkommende har tid uansett :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Ikke send melding etter klokken 21:30 om kvelden/natten. Det er ingen som tar deg seriøs da.

Skrevet

Ikke send meldinger om BESØK etter 21:30.

Alt annet kan sendes når det passer seg.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

På ettermiddagen, ville jeg foretrukket. Hvis jeg får meldinger mens jeg er på jobb/skole, hender det jeg glemmer å svare senere. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen! Greit å vite hva som er "innafor".

Jeg sendte midt på dagen - og fikk svar. :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Slike regler eksisterer ikke i min verden. Det eneste jeg prøver å unngå er meldinger i beruset tilstand, så sant jeg ikke alt kjenner henne godt og vi har avtalt å møtes.

Men jeg har ikke noen regel på det heller. Jeg er dynamisk - akkurat som livet selv!

:)

AnonymBruker
Skrevet

Slike regler eksisterer ikke i min verden. Det eneste jeg prøver å unngå er meldinger i beruset tilstand, så sant jeg ikke alt kjenner henne godt og vi har avtalt å møtes.

Men jeg har ikke noen regel på det heller. Jeg er dynamisk - akkurat som livet selv!

:)

Samme her, egentlig. Jeg kom bare i skade for å lese for mye på singelforumet ;)

Skrevet

Si ifra når han svarer da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

På ettermiddagen, ville jeg foretrukket. Hvis jeg får meldinger mens jeg er på jobb/skole, hender det jeg glemmer å svare senere. :)

Hvis man virkelig er interessert glemmer man ikke å svare, da vil man jo tenke på personen uavhengig av meldinger eller ikke.

Anonymous poster hash: fb965...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra når han svarer da :fnise:

Han har svart.

Anonymous poster hash: fb965...cfd

Gjest alegria
Skrevet

Hvis man virkelig er interessert glemmer man ikke å svare, da vil man jo tenke på personen uavhengig av meldinger eller ikke.

Anonymous poster hash:

fb965...cfd

Jo, jeg glemmer ofte å svare fordet. I og med at jeg som regel har en proppfull hverdag, med forelesning/jobb, trening og lesing. Folk er forskjellige, og jeg glemmer ting som å svare på sms lett, uavhengig av min interesse for personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...