Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få ut litt frustasjon her nå.

Jeg sliter litt for tiden. Jeg er stuck i hjembyen min. En liten drittplass uten like, en rykteplass. Der alle snakker uansett. Jeg har gått for å være en av de pene her, og det skal jammen ikke være lett. Jeg får høre så mye merkelig om meg selv, alt fra at jeg har HIV til at jeg er en skikkelig drittkjerring. Jeg skjønner ikke hvor de får de i fra. Jeg har aldri vært populær og kommer aldri til å bli det heller. Ikke at det er noe jeg ønsker uansett. Jeg har ingen venner. Alle har dolket meg i ryggen fordi jeg tør å si meningene mine. At jeg tørte å være den som var uenig. Ingen god ting her tydeligvis. Jeg sitter hjemme hver dag å glor i veggen, har bare min mor å snakke med. Hun er en god venn for meg heldigvis.Men når hun jobber ettermiddag er jeg helt alene. Jeg sover mye for å få tiden til å gå. Har mistet gnisten helt, men vil ikke si at jeg har komt så langt at jeg er deprimert ennå, men nærme er jeg. Jeg har vært syk over en lengre periode og må begynne på vidergående på nytt igjen. Jeg vil egentlig flytte langt bort. Få meg nye venner, en ny start rett og slett. Men det er jo lettere sagt enn gjort. Mor må få seg annen jobb, og har 3 måneders oppsigelsestid, i en ny jobb vil jo arbeidgiveren at en skal begynne med en gang. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å flytte til Stavanger, men vi har ikke råd, vi har rett og slett ikke råd til å bo i by. Skole hadde jeg sikkert kommet inn på fordi jeg har gode karakterer.

Jeg klarer ikke å se for meg dette året på vgs her jeg bor, jeg har mistet gnisten for lenge siden, og er redd jeg ikke vil klare å fullføre. Alle dømmer jo meg før de kjenner meg uansett, så hvordan skal det kunne gå. Huff det er så slitsomt! :sukk:

Anonymous poster hash: fea8e...b01
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, flytt! Hvorfor være et sted du er så innmari ulykkelig i.

Hvis du bare bor med moren din og dere har et godt forhold. Så gjør hun det for din skyld, jeg hadde hvertfall gjort det for dattera mi! Gjør det med en gang, gjør det med en gang imorgen =)

Jo fortere jo bedre, da har du no å glede deg til.

Finnes en hel verden der ute. Trenger ikke å være en så stor by som stavanger =)

Anonymous poster hash: 6af98...e31
Skrevet

Hvorfor ikke bare flytte alene og bo i kollektiv, så blir du kjent med nye folk? Du får lån fra lånekassen til å klare deg. Du virker som om du kan klare deg på egenhånd uten at moren din må flytte med deg, er du over 16 år?

• Liker 1
Skrevet

Føler virkelig med deg. Er i samme situasjon. :blomst: PM meg hvis du vil snakke.

AnonymBruker
Skrevet

Det første som slo meg her er at du bor i Haugesund? Høres slik ut som du forklarer byen!

Anonymous poster hash: 3a5e2...ade
AnonymBruker
Skrevet

Må være Elverum.

Anonymous poster hash: 0adff...482
Gjest Blomsterert
Skrevet

Uffda. Føler med deg. Gå på skole, da har du noe å gjøre? Hev deg over ryktespredere. Ønsker deg lykke til.

Stå på du.

Skrevet

Men du får vel stipend på videregående? Det er jo vanlig å flytte på hybel.

Skrevet

Har vært i så og si samme situasjon på et lite sted ikke så veldig langt fra Stavanger. Endte opp med at jeg flyttet til Stavanger alene.

Det er mulig å komme seg vekk. Du kan få borteboerstipend, og lån fra lånekassen.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Uffda. Føler med deg. Gå på skole, da har du noe å gjøre? Hev deg over ryktespredere. Ønsker deg lykke til.

Stå på du.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det første som slo meg her er at du bor i Haugesund? Høres slik ut som du forklarer byen!

Anonymous poster hash: 3a5e2...ade

Er ikke uten grunn at jeg flyttet fra hjembyen min (Hgsd) da jeg skulle på vgs, så hadde dessverre ikke blitt forundret om det var snakk om Hgsd som du sier akkurat..

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke uten grunn at jeg flyttet fra hjembyen min (Hgsd) da jeg skulle på vgs, så hadde dessverre ikke blitt forundret om det var snakk om Hgsd som du sier akkurat..

Eller diverse steder på Karmøy....

Anonymous poster hash: bcc5d...8de

Skrevet

Eller diverse steder på Karmøy....

Anonymous poster hash: bcc5d...8de

True.

Gjest Timber
Skrevet

Se etter mulighet til å søke på skoler som har internat? Eller flytte til et kollektiv. Da kommer du deg bort fra stedet du bor på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...