Gjest fustrert Skrevet 7. juni 2004 #1 Skrevet 7. juni 2004 Sitter og er fustrert, lei meg og trenger noen råd... Jeg ble kjent med en gutt på nettet for noen mnd siden... Fikk ordentlig god kommunikasjon med han og hadde mange dype alvorlige samtaler med han.. Min fortid har bestått av to grusomme svikt fra to gutter jeg ga mitt hjerte til og på grunn av dette har jeg aldrig hatt dype reflekterte samtaler og heller ikke tørt å innvolvere meg... " Brendt barn skyr ilden" Etterhvert som vi chattet så turde jeg å åpne meg for han, fordi han var reflektert og hadde mange gode tanker.. skjønte at denne gutten var spesiell og begynte gradvis å få føleser for han, vi snakket masse på tlf og sente masse meldinger og var mye på msn.. Han fortalte at han var singel, vært alene noen år,osv. Gav meg masse komplimenter og sa at jeg var jenta han hadde ventet på. Møtte hverandre og fant virkelig tonen, alt var perfekt... til han skrev på msn at han var gift...( er ikke barn med i bildet) Knakk fullstendig i sammen, han viste at mitt utganspunkt i forhold til gifte menn var at de var forbuden frukt og at jeg aldri ville innvolvere meg i en gift en... brøt kontakt med han en stund, men hadde så sterke føleser for han at jeg klarer ikke å la være å møte han eller å slutte å ha kontakt med han.. Han sier at han skal skille seg men vet ikke når, har fortalt han at jeg ønsker ikke å være den andre kvinnen eller at jeg orker å vente på han i årvis.. Så nå sitter jeg her, føler meg lurt, brukt, lekt med... Men får han ikke ut av tankene mine. Hadde jeg vist at han var gift hadde jeg aldri innvolvert meg med han.. Fornuften sier at jeg skal kutte all kontakt, men hjertet forteller noe annet.. Trenger vist noen gode råd...
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #2 Skrevet 7. juni 2004 Et rent kutt er et pent kutt! Kjærlighet kan oppstå selv om man er opptatt, men fortell han at dette vil du hverken gjøre mot deg selv eller en medsøster. Jeg synes ikke det er riktig av han, men jeg vet jo heller ikke noe om han og deres forhold. Men om han ikke elsker henne og har tenkt å gå fra henne så må han gjøre det på en skikkelig måte! Når han har gjort de, da kan dere prates, dette synes jeg
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2004 #3 Skrevet 7. juni 2004 Unnskyld meg, men jeg skjønner meg virkelig ikke på sånne som deg "frustrert"! Han løy for deg om at han var singel. Hvordan vet du at han ikke også lyver om at han skal skille seg? Synes du løgner og bedrag er en god måte å starte et seriøst forhold på? Synes du en mann som lyver for deg er verdt å satse på? Som brent barn burde du gjenkjenne ilden når du ser den, og styre unna!
Flowery Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Han skal skille seg,men vet ikke når..?? Den er temmelig vag! Det betyr bare at han skal ha deg på gress så lenge det går. Kom deg vekk derfra fortest mulig! Denne mannen liker å ha i pose og sekk. Ikke la ham få det. Han kommer nok ikke til å skille seg.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Få fatt i nr hans og ring kona hans og si ifra hva han holder på med.
Gjest ikke pålogget Brekka lill Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Hva ønsker du å gjøre?? Hva er fornuftig å gjøre?? Hva er det mest sannsyndlig at du gjør? I følge det du skriver, så har han brukt deg, eller så har han det ikke godt i forholdet, så han "prøver" seg på å komme seg fra henne til deg.. iallefall i tankene... Kanksje hun ikke forstår han. Hva vet jeg.. Men uansett hva det som har skjedd, så har det gitt deg følelsser for han, fordi han var så omtanksom... Klarer du å snu tankene dine til det motsatte.. han var ikke snill og omtenksom, man brutal... Han BRUKTE deg for selv å føle seg bedre, uten å tenke på hva DU måtte føle... Det finnes mange måter å msibruke en person på, det å ikke gi viktig informasjon er en brudd på tillitt og siden han ikke ville opplyse deg opp dette, så ønsket han å bruke deg .
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Denne kommer nok ikke til å skille seg. De fleste utro menn gjør faktisk ikke det, selv om det forekommer en sjelden gang. Du kommer til å bli utrolig sliten og frustrert av¨å være "den andre", det kan jeg love deg. Det finnes ingen tilfredsstillelse i det. Han har vel sittet på nett og chattet fordi han har kjedet seg i ekteskapet og søkt litt spenning ute på nett, og truffet deg som han helt sikkert liker og som han synes det er litt spennende med. Kanskje er dette til og med en forelskelse, men du bør komme deg ut av det for din egen del. Så gjør du han og familien hans en tjeneste også.
Gjest Frk.Støyva Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Dette er forkastelig og grusomt. La han være, og skam deg!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Dette er forkastelig og grusomt. La han være' date=' og skam deg![/quote'] Sier en som sannsynligvis aldri har hatt sterke følelser for en hun ikke kunne få..... Det er liksom så lett da...
Gjest MrsL Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 Det beste er nok å kutte kontakten med ham fullstendig. Virker ikke som han er så innmari oppsatt på å skille seg. Hvis de ikke har barn hva er det da som er i veien for å skille seg snarest om det er det han virkelig ønsker?
Fakse Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Dette er forkastelig og grusomt. La han være' date=' og skam deg![/quote'] Hvorfor skal hun skamme seg, det er da han som har lurt henne og ikke omvendt. Kjære deg, frustrert! Kom deg bort fra han. En mann som gjør dette mot deg kan du ikke stole på, du vet aldri hva han vi finne på å å kunne lure deg med i fremtiden dersom han mot all formodning skulle gå fra kona og bli sammen med deg. Du ønsker vel ikke å bli den neste han lyver om eksistensen til for en dame han treffer på internett?
Gjest Lizbet Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Nettopp det tenkte jeg og. Skal si man dømmer raskt! Forøvrig må jeg nok bare slutte meg til i rekken av de andre.
betty boo Skrevet 10. juni 2004 #14 Skrevet 10. juni 2004 jeg sier som alle andre her-bli kvitt ham.gå ut,bli kjent med nye folk,så glemmer du han nok fortere enn du tror.du fortjener bedre enn en luring som han.sender deg litt Girlpower...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå