AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Hei satt på match og fikk lurt meg inn på den siden og lurrte på om noen her inne har erfaringer angående det? Fra i går og til i dag så har flere "vist meg bildet sitt" og lurer jo da på om dette er siden som gjør eller om det faktisk er personer som bruker dette aktivt Og syntes det er en bra side? Anyone?!? Anonymous poster hash: a9dbf...213
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #2 Skrevet 11. april 2014 Har forsøkt, men tror jeg avsluttet fordi det var litt få brukere der. Har ellers litt dårlig erfaring med nettsider. Mange useriøse. Kanskje Matchaffinity er bedre på den måten? Anonymous poster hash: 50fdf...67d 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3 Skrevet 11. april 2014 Men kom det opp mange som viste seg bilde og besøkte deg? Det gjør det her men da må man betale for og se. Men lurer på om det er siden som gir deg besøk eller om folk virkelig er og ser på profilen. Har fått voldsomt mye mer respons der enn jeg har fått på andre sider. Vil ikke betale hvis det er siden som matcher deg med folk. Men er at folk er og ser så kan man jo gimdet en sjanse Anonymous poster hash: a9dbf...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå