AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Lurer litt på hve dere her på KG tenker er viktig når dere er i et forhold? Hvordan bør mannen/kvinnen i deres liv være? Vet at det ikke er en "fasit", men man har vel noen generelle tanker om hva man ønsker i et forhold. Er du f.eks. den typen som ønsker at du og kjæresten skal være litt forskjellige? Eller vil du helst ha en som er mest mulig lik deg? Er utdanning viktig eller uviktig? Er det viktig at dere kan ha dype samtaler? Osv. Og til dere som er i et forhold - hva liker dere best med kjæresten, og er det evt. noe dere savner hos kjæresten? Anonymous poster hash: 829e2...1a8
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Kjærlighet. Kjærlighet. Kjærlighet. Ellers må jeg si et lite dæsj med egoisme. Noe som kan høres rart ut, men en kvinne som er ei dørmatte er turn off. Og jeg er overbevist om at det samme gjelder andre veien. Å være sammen med noen som bare spør, "hva mener du? hva synes du? hva skal vi..?", og så videre, er kjedelig i lengden. Heller noen livlige krangler nå og da som holder liv i forholdet enn at alt hele tiden er lunkent. Anonymous poster hash: 78add...cf2
Kong Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Elsker at vi kan prate om alt, har like verdier og framtidsønsker, og at vi forstår hverandres behov. Vi er bestevenner ved siden av å være kjærester, noe jeg syns er veldig viktig. Han kan være litt utålmodig, og jeg kan være litt klagete/pirkete. 1
Gjest Fluttershy Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Ting som er veldig viktig for meg er: - selvsagt at han er trofast og at jeg kan stole på han. - at han er ca like glad i en rolig tilværelse som meg selv. Jeg kan ikke være sammen med en som springer på byen hver helg mens jeg må være hjemme med barna. Men en fest med gutta i ny og ne er selvsagt greit og viktig. - utdannelsen bryr jeg meg fint lite om, jobben også, så lenge han har en jobb han selv trives i. Jeg bryr meg absolutt ikke om stor inntekt, men det er viktig at han er flink økonomisk og ikke har mye tullegjeld. - jeg synes det er et pluss at han er ganske lik meg. Jeg er litt sær og trenger en som forstår meg - det er viktig at vi kan snakke sammen om alt og ingenting. Kort oppsummert, en rolig, stabil mann er det som passer meg best. Heldigvis har jeg finner en som passer meg veldig godt. Vi har aldri hatt noen store konflikter eller uenigheter på noe.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Kjærlighet holder dessverre aldri som eneste ingrediens i et forhold! Så i tillegg (for meg) bør det også være: Felles humor Gjensidig respekt TillitAnonymous poster hash: 89f72...c84
Gjest Ninab Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Ærlighet, åpenhet, kjærlighet, trofast, felles humor, GOD KOMMUNIKASJON!
Saleried Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Sex! Er ikke sexen super kan vi like godt bare være venner. For å få til supersex er det selvsagt viktig med gjensidig tiltrekning, tillit og respekt, men felles fritidsinteresser og diskusjoner og sånt har jeg venner til.
Kassiopeia Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Det som er mest viktig for meg er ærlighet, tillit og respekt for hverandre først og fremst. Det også viktig at jeg og min partner er forskjellige typer, i tillegg til at jeg synes det er bra at man har egne interesser og hobbyer. God kommunikasjon er selvsagt også viktig.
Gjest snoopy_93 Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Kommunikasjon, tillit, respekt og kjemi
Mike Waters Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Kommunikasjon, tillit, respekt og kjemi Bytt ut kjemi (det har vi allerede om vi har kommet så langt) med masse sex så er vi ganske nære
tussi84 Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Gjensidig respekt, ærlighet og tillit. At han har sitt eget liv også utenom meg. Kunne prate sammen om alt. Gir og tar omtrent like mye. Personmessig må han være empatisk snill og til å stole på. Jeg har en sånn gutt
tussi84 Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 (endret) Gjensidig respekt, ærlighet og tillit. At han har sitt eget liv også utenom meg. Kunne prate sammen om alt. Gir og tar omtrent like mye. Personmessig må han være empatisk snill og til å stole på. Jeg har en sånn gutt legger til ca like verdier og holdninger til ting og noen felles interesser. Endret 10. april 2014 av tussi84
Anglofil Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Kjærlighet, romantikk, lojalitet, nært og godt vennskap, gode samtaler, kommunikasjon, glede, latter, dele opplevelser sammen, reise, trofasthet, ærlighet, omsorg for hverandre, tillit og gjensidig respekt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå