Gå til innhold

Tinder date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge snakker dere med folk på Tinder før dere evt tar en date?

Anonymous poster hash: 653bc...9ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra fem minutter til to mnd. Spørs helt på personen, antall felles venner, hvor godt vi klaffer etc.

AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer jo det selv. er ikke en regel som sier at slik å slik er det når det kommer til date med mennesker fra nettet.

Om dere har pratet litt, fått en god kjemi, og du føler deg trygg på h*n. så er det jo bare å kjøre på. Legger fort merke til ved første møte om dette er noe eller ikke. Så er det bare å forlate om det ikke klaffet.

Jeg personlig synes det er "skumlere" å like noen som man har felles venn med. Fordi det er liksom en datingsapp. Så ser man noen som er der man vet hvem er o.l. så blir det liksom prat om det osv.. så jeg liker stort sett aldri noen som jeg har felles venner med... For det blir jo lettere for den personen som man fikk match med å spørre de man har felles venner med om ditt og datt..

Anonymous poster hash: fad72...d7c
AnonymBruker
Skrevet

Ble bedt på date etter en dag med meldinger, og syntes jo det er spennende...men og litt skummelt.

Jeg aner jo ingenting om dater og jeg er ikke så veldig glad i å sette meg selv i slike situasjoner.

Men, det er vel bedre å hoppe enn å krype - har jo lyst til å treffe ham tror jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forøvrig liket flere jeg har felles venner med, også ett par jeg vet godt hvem er... :P men tanken har slått meg og. Får trøste meg med at jeg har ett godt rykte da. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...