AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Like effektivt om jeg løper feks 3 km på morgenen og 3 på kvelden som hvis jeg løper 6 km på en gang?Anonymous poster hash: 0ebd2...b49
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Hva ønsker du å oppnå med treningen? Anonymous poster hash: cfd8e...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 Å holde meg i form, holde meg slank, være i bevegelse og på sikt så klart kunne løpe lenger og raskere. Er i en periode med ekstremt lite søvn og føler jeg ikke har energi til å løpe masse sammenhengende. Anonymous poster hash: 0ebd2...b49
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 For å brenne kalorier spiller det ingen rolle om økten deles i to. For å løpe raskere og lengre er det bedre å ikke dele opp økten. Vet ikke hvor fort du løper, men 3 km er vel unnagjort på rundt 20 minutter og det gir ikke all verden treningseffekt for å oppnå det du ønsker. Synes det er bedre å tenke på tid brukt enn avstand, da hastigheten kan variere utfra dagsform og terreng. Alt avhenger selvfølgelig av hvor godt trent du er og almenntilstanden din. I en periode med lite søvn og lite energioverskudd, og du ønsker å trene istedenfor å la kroppen få den hvilken den trenger, er det bedre å dele opp økten enn å ikke trene i det hele tatt. Anonymous poster hash: cfd8e...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå