naturbarn Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 Innlegget under skrev jeg for et par uker siden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=823796&p=14182532 Sitter med klump i magen. Det er morgen og jeg er på jobb. Igår på ettermiddagen skjedde det igjen. En samboer som ble hissig for bagateller. Jeg sa at nok er nok. Vi snakket om at kanskje vi ikke skulle være sammen mer. Det var unger i alle retninger så en skikkelig prat fikk vi ikke, men jeg sa at jeg vil at vi skal ha et godt samarbeid med ungene og ikke risikere å dra strikken så langt at vi hater hverandre til slutt. Det går veldig inn på han at det meste er hans feil. Han vet han er hissig, han vet han blir fort sint på barna, han får veldig mye dårlig samvittighet pga det. Men hva hjelper det tenker jeg, det skjer jo igjen og igjen. Jeg måtte ut å gå meg en tur. Tenke. Kom igjen på kvelden og da hadde han lagt seg. Jeg merket at han hadde tenkt mye. Idag på morgenen sa han lite, men jeg merket at han prøvde så godt han kunne å snakke rolig og tolmodig til barna. Han er så utrolig glad i de selvsagt og vil ikke miste de på noen måte. Men sånne dager som dette er det ofte etter en utagering. Det er utrolig trist å se han slik, men jeg kjenner jeg er så sliten av at dette skjer om igjen og om igjen. Hvorfor skulle ting bli annerledes nå? Jeg tror jeg har brent lyset i begge ender. Sliten, men klump i magen. Drømmen om en lykkelig familie ble aldri sånn som jeg hadde håpt på... Hvordan komme best ut av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå