AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #1 Skrevet 10. april 2014 For noen uker siden møtte jeg en fyr på et utested som helt tydelig var interessert. Snakket med han i mange timer den kvelden. Møttes dagen etter og, og vi møttes sist i dag. Han har til og med invitert meg med seg hjem, men den dagen ble han så syk at vi måtte avlyse. Jeg har alleede rukket og blitt betatt/forelsket i han. En mer fantastisk fyr skal man lete lenge etter. Men så har han ikke villet kysse meg eller noe slikt , så det stusset jeg litt på så sendte han en melding for et par timer siden der jeg spurte. Svaret var at han prøvde å være frempå med jenter han likte, men at han fortsatt hadde kjærlighetssorg med eksen som det ble slutt med for 2 år siden og at han derfor ikke var interessert i noe med noen jenter. Jeg lurer rett og slett på hva jeg nå kan gjøre for at han heller forelsker seg i meg og glemme eksen. For jeg vil ikke glemme en så fin fyr. Dette er sjansen jeg har til å få en kjæreste som bryr seg og som er snill siden jeg tydeligvis bare tiltrekker meg menn som voldtar og behandler meg stygt. Har noen noen råd?Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #2 Skrevet 10. april 2014 Her er det slik at han er den eneste som kan komme seg videre, ingen andre kan hjelpe ham med det om han ikke ønsker det selv. Han må rett og slett gi deg en kjangs i så fall. Snakker om egen erfaring der jeg kom over eksen pga en ny.. Anonymous poster hash: fe29b...23f 2
Chien Skrevet 10. april 2014 #3 Skrevet 10. april 2014 (endret) Han sier at han "prøver" seg frem med jenter fordi han ikke er over eksen? Høres ganske merkelig ut. Hva er det han "prøver" på da, egentlig? Han sier jo tross alt også at han "ikke er interessert i noe med jenter" - ergo, har ikke lyst på forhold. I den forbindelse er det jo trist at du allerede er betatt av han, og ser for deg et forhold med han. Jeg ville forøvrig aldri gått inn i et forhold med en person som ikke var over eksen. Endret 10. april 2014 av Chien 2
Gjest Blomsterert Skrevet 10. april 2014 #4 Skrevet 10. april 2014 Ærlig mann. Og du er smart som spurte! Tror jeg ville gitt dette tid.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Hvis du blir ilag med en fyr som du vet ikke har kommet over eksen, så sier du jo "ja takk" til å være nestbest. 5
LexSuperior Skrevet 10. april 2014 #6 Skrevet 10. april 2014 Da kan du fort bli mellomleddet til hans neste drømmedame.. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #7 Skrevet 10. april 2014 Han bare lyver. Der ga han seg selv en enkel utvei dersom han ikke ønsker noe mer med deg. Han har sikkert brukt den samme forklaringen til alle han har flørtet med lenge. Anonymous poster hash: cfa87...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #8 Skrevet 10. april 2014 Kan hende han er over eksen i fornuften mens følelsene holder fast... Kan hende han er redd for det nye enda...vil men ikke tørr fordi ting faller tilbake på det gamle trygge? Kan være mye... Hilsen mann som er hodestups forelsket i ny jente og samtidig redd for å "slippe taket" i det som var.Anonymous poster hash: b31e4...7fc
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #9 Skrevet 10. april 2014 Han bare lyver. Der ga han seg selv en enkel utvei dersom han ikke ønsker noe mer med deg. Han har sikkert brukt den samme forklaringen til alle han har flørtet med lenge. Anonymous poster hash: cfa87...9ae Slutt å synse og forhold deg til det jeg sier kjære deg. Dette blir for dumt. Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #10 Skrevet 10. april 2014 Kan hende han er over eksen i fornuften mens følelsene holder fast... Kan hende han er redd for det nye enda...vil men ikke tørr fordi ting faller tilbake på det gamle trygge? Kan være mye... Hilsen mann som er hodestups forelsket i ny jente og samtidig redd for å "slippe taket" i det som var.Anonymous poster hash: b31e4...7fc Ja.. Virker som at det er følelsene på det han sa og ikke at han vil være med henne sånn egentlig. Jeg vet akkurat hvordan det er selv, så jeg skal ikke si noe på det. Men jeg får egentlig bare se det an har jeg bestemt meg for og se hva som skjer etterhvert Jeg har ikke noe hastverk jeg -TS Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #11 Skrevet 10. april 2014 Ærlig mann. Og du er smart som spurte! Tror jeg ville gitt dette tid. Ja, er akkurat det jeg har bestemt meg for. Tusen takk -TS Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #12 Skrevet 10. april 2014 Han bare lyver. Der ga han seg selv en enkel utvei dersom han ikke ønsker noe mer med deg. Han har sikkert brukt den samme forklaringen til alle han har flørtet med lenge. Anonymous poster hash: cfa87...9ae Leste åpninginnlegget og skjønte ikke mye av svaret ditt? Problemet er jo at han ikke flørter pga kjærlighetsorg? Ts beste tipset jeg kan gi er enkelt.. Hvis at du er bedre en eksen.. Anonymous poster hash: 3cb42...162
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #13 Skrevet 10. april 2014 Leste åpninginnlegget og skjønte ikke mye av svaret ditt? Problemet er jo at han ikke flørter pga kjærlighetsorg? Ts beste tipset jeg kan gi er enkelt.. Hvis at du er bedre en eksen..Anonymous poster hash: 3cb42...162 Ja, får prøve så godt jeg kan Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #14 Skrevet 10. april 2014 Møtte en fyr som ikke hadde kommet over eksen etter 4 år, jeg. Han holdt fremdeles på med "rebounds" på et vis..... Vær forsiktig Anonymous poster hash: f6c16...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #15 Skrevet 10. april 2014 Møtte en fyr som ikke hadde kommet over eksen etter 4 år, jeg. Han holdt fremdeles på med "rebounds" på et vis..... Vær forsiktig Anonymous poster hash: f6c16...f7b Men han her er ikke interessert i rebounds engang.. Men selvsagt så kan jeg jo klare å overtale han på et vis Anonymous poster hash: 44609...bd6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #16 Skrevet 10. april 2014 Vil du virkelig være en rebound? Anonymous poster hash: f60d5...928 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå