Støvkornet Skrevet 9. april 2014 #1 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Du kjenner meg kanskje ikke så godt Vært lite innpå KG, ingen vennskaper fått Skrevet litt innlegg her og litt der fra blomsten og bien til stankelbeintær Tenkte å dele tanker med dere her inne for hjernen er utgått, jeg har lite minne hvor hukommelsen er?den begynner å forsvinne Jeg er 22 år og lever et helt vanlig liv med samboer, utdanning, bikkje og bil Et vanlig A4livdog med mine tvil Skal du skrive i denne dagbok må du bruke din fantasi om du er forfatter eller sykemeldt for hoftedysplasi Du må skrive med rim og helst noen vers Skriv gjerne vannrett og ikke på tvers Støvkornet Endret 9. april 2014 av Støvkornet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
humalla Skrevet 9. april 2014 #2 Del Skrevet 9. april 2014 Oi, hukommelse borte? Ironi eller ei? Du som er så ung svikter hjernecellene deg? Jeg følger din tråd, men hater da rim Det er like dritt som en hel pakke prim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 9. april 2014 #3 Del Skrevet 9. april 2014 Sikter tittelen til det jeg tror det gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støvkornet Skrevet 10. april 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 10. april 2014 Oi, hukommelse borte? Ironi eller ei? Du som er så ung svikter hjernecellene deg? Jeg følger din tråd, men hater da rim Det er like dritt som en hel pakke prim Ingen ironi, ja cellene svikter meg Glemmer minner, det gjør meg lei Takk for følge, snille deg Sikter tittelen til det jeg tror det gjør? Dairy på engelsk er ikke diare på vårt språk Hvis det var det du trodde jeg sikta til? Ingen rimelig diare her, det må du kjøpe selv er du snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 10. april 2014 #5 Del Skrevet 10. april 2014 Ingen ironi, ja cellene svikter megGlemmer minner, det gjør meg lei Takk for følge, snille deg Dairy på engelsk er ikke diare på vårt språk Hvis det var det du trodde jeg sikta til? Ingen rimelig diare her, det må du kjøpe selv er du snill Den forbindelsen der så jeg ikke engang. Men rimming er på engelsk en sexaktivitet. Tenkte ikke på rim som i dikt, siden resten av tittelen var på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå