Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du befinner deg på et deilig spa, og finner en rar liten oljelampe på venterommet. Det står noe på siden av den, så du gnir litt for å lese og ut kommer hudpleie og make-up-ånden! Wooosh!

Han lar deg velge 3 produkter innen *peke på forumtittel* Velvære, hud, hår og kosmetikk, uansett pris. Du får med produktene hjem og kan kose deg med dem uten å måtte ta regninga.

Hvilke 3 ting bestiller du?

Fortell gjerne også hvorfor! :)

Anonymous poster hash: cc1af...066
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuktighetsspray fra Tata Harper

Parfyme fra l'Artisan Parfumeur

Parfyme fra The Different Company

Skrevet

Caritas body lotion

Revolution vaccine kittet

Miss dior : Blommenholm bouqet parfyme

Skrevet (endret)

- Jo Malone Black Vetyver Café parfyme - denne er discontinued og jeg har sånn noenlunde klart å slå fra meg at jeg ikke kommer til å ende opp med denne. Den kommer til å bli tom en eller annen gang og den gangen det skjer kommer jeg ikke til å få tak i den mer. Men dersom penger ikke hadde vært noen hindring: ja takk. :nigo: Jeg får i mellomtiden heller spinke og spare på den bittelille prøven jeg har og gråte en skvett når den blir tom.

- Exuviance Age Revers øyekrem

- Priori serum

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Creme de la mer og helst i 500ml (som koster over 14tusen kroner) :laugh:

La mer the regenerating serum 75ml

La mer øyekonsentrat 15ml

Har fått noen prøver på disse produktene og de er så utrolig GODE, men...en utrolig pris også, som jeg ikke har råd til før jeg blir millionær.

Jennifer Lopez bruker forresten Creme de la mer som body lotion (ansiktskremen altså) da har man mye penger :)

Skrevet (endret)

1. Chanel Vitalumiere foundation i fargen #10 Limpide (den selges nemlig ikke i Norge) :frustrert:

2. Urban Decay Mother Lode paletten, ford den set SÅNN ut..... :hakeslepp:

3. Loreal sin Steam Pod til håret. :sjenert:

Endret av Callisto83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...