Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som er veldig nysgjerrig på typens eks?

Jeg vet ikke hvorfor jeg er det, er liksom ikke spesielt sjalu heller - bare innmari nysgjerrig. Skal innrømme at jeg har søkt henne opp på twitter, instagram og facebook - bare for å danne meg et bilde av hvordan hun er.

Det mest komiske er at hun likner skikkelig utseendmessig og hun virker også kul. Tror faktisk at vi kunne vært venninner dersom vi hadde kjent hverandre. :fnise:

Anonymous poster hash: 4a8e6...e63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene!.. litt vanskelig å forklare, men selv så "vil" jeg finne feil med dama... vil føle jeg er bedre... x)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig nysgjerrig! Har "stalket" henne litt på Facebook og tar meg selv i å bli fascinert over at kjæresten min har vært sammen en så kul og pen jente :laugh:

Anonymous poster hash: 64078...9e5
Skrevet

Ikke spesielt. Jeg er mer nysgjerrig på hva slags følelser og relasjon typen hadde med henne enn hun som person.

Det er jo typen jeg er interressert i, ikke de damene han har vært med før meg. Hadde kanskje vært mer nysgjerrig hvis det var snakk om årelange forhold.?

Egentlig litt rart for jeg er generelt svært nysgjerrig (stort sett faglig nysgjerrig riktignok, aldri vært opptatt av sladder) og sjalu som fy (jobber med saken).

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste.

Det begynte egentlig av at jeg var fryktelig nysgjerrig på hvorfor det ble slutt mellom de mens jeg og kjæresten fortsatt holdt på. Nå så vet jeg nesten ikke hva det er med henne, men føler at jeg kjenner henne litt - til tross for at vi aldri har møttes og derfor må sjekke hvordan det står til med henne fra tid til annen.

Hahahah jeg er så weird!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste.

Det begynte egentlig av at jeg var fryktelig nysgjerrig på hvorfor det ble slutt mellom de mens jeg og kjæresten fortsatt holdt på. Nå så vet jeg nesten ikke hva det er med henne, men føler at jeg kjenner henne litt - til tross for at vi aldri har møttes og derfor må sjekke hvordan det står til med henne fra tid til annen.

Hahahah jeg er så weird!

Det er ikke bare du som er weird i så fall, jeg føler akkurat det samme som deg:-)

Håpet er at vi tilfeldigvis treffer på henne en dag, da skal jeg jaggu slå av en prat.

Anonymous poster hash: 5e81e...c86

AnonymBruker
Skrevet

du er ikke alene!.. litt vanskelig å forklare, men selv så "vil" jeg finne feil med dama... vil føle jeg er bedre... x)

Det vil jeg også, men dama virker pinadø helt perfekt. Blir helt imponert av henne:P

Anonymous poster hash: 5e81e...c86

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde først man mente egen eks.. :fnise: Jeg søker litt på egne ekser et par ganger, vi er ikke venner på face eller twitter eller snap og har null kontakt.. Har vært med nåværende i snart et tiår og null planer om å bytte ut, men lurer jo på hvordan det går i blant...

Men i stedet så ble jeg nå paranoid til hvilke damer som søker på MEG! :fnise:

Har ikke søkt noe på typens ekser. Jeg vil ikke vite. See no evil, hear no evil, know no evil. :P

Anonymous poster hash: cc3e4...02e
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg også, men dama virker pinadø helt perfekt. Blir helt imponert av henne:PAnonymous poster hash: 5e81e...c86

Begynner forbokstaven på T?

Anonymous poster hash: ab326...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...