AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 en person kun pga utseende og evner i senga? Om det hadde vert dårlig kjemi ellers? Gjelder både kvinne og menn. Anonymous poster hash: f7d21...d09
Crystallized Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Nei. Hva er vits med forhold da? Det der er vel mer for friends with benefits. I forhold mener jeg at kommunikasjon og kjemi er det viktigste, men sex og intimitet er også veldig viktig. 1
absinthia Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Aldri i livet! Sexlivet hadde dabbet av rimelig fort, da jeg synes det er avtennende med menn jeg ikke matcher med. Vedkommende hadde rimelig fort blitt mindre pen i mine øyne, siden jeg hadde irritert meg eller kjedet meg ganske kraftig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Ja, uten tvil. Når alt kommer til alt; sex>resten. Anonymous poster hash: b9946...f57
Nuttery Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Jeg har vært det, og det varte maks et par mnd før jeg absolutt ikke orket med. Vi kom jo ikke over ens ellers.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Nei! Liker jeg ikke personligheten eller ikke setter pris på noe annet en utseende hennes så ser jeg ikke noen grunn til å være sammen med henne! Anonymous poster hash: 3c7f1...baf
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Nei. Jeg forelsker meg i personlighet. God sex kommer gjerne med god kjemi.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #13 Skrevet 9. april 2014 Nei! Liker jeg ikke personligheten eller ikke setter pris på noe annet en utseende hennes så ser jeg ikke noen grunn til å være sammen med henne! Anonymous poster hash: 3c7f1...baf Signerer jeg og Dama kan være så teknisk pen som bare det. Er hun et nek drar det faktisk utseende ned å gjør henne styggere.Anonymous poster hash: c4eea...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå