AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Hei! Jeg har drevet med styrketrening i et halvt år. Sitter mye av dagen og har alltid gjort det, så jeg har nok veldig svake muskler nederst i ryggen. Vondten kommer rett etter trening, men er borte dagen etter. Kjenner det spesielt om jeg skyter hoftene frem og rumpa bak. Mistenkte kanskje knebøyen eller markløft, men har fått to trenere til å se på teknikken og det var ikke noe å nevne på det.. Kan det komme av at jeg bare er svak?Anonymous poster hash: f11d5...89f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Høyst sannsynligvis overaktive ryggstrekker og dårlig teknikk. Prøv å stramme magen når du utfører ulike øvelser og kjør med lettere vekter. Tren mer mage. Anonymous poster hash: da8b5...35e
Nuttery Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 (endret) Hvordan kan du stikke hoftene frem og rumpa bak? Ellers, ta deg en tur til fysio. Selv om teknikken er riktig finner de ofte ting du gjør feil likevel, som ikke nødvendigvis har med treningen å gjøre. Endret 9. april 2014 av Nuttery
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå