AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 jeg ble opperert for 2 uker siden, og det som ikke skulle skje, skjedde med meg, en nerve ble skadet under opperasjonen. nå er ikke nerven død. men skadet. så jeg har steder hvor jeg ikke kjenner noen ting. mens andre steder så gjør det rett og slett kjempevondt. en smerte jeg aldri før har opplevd. må nesten tørre å innrømme å si at jeg skulle ønske at nerven var helt død. for det å ikke ha følelse, er ikke så ille, det er uehagelig og ekkelt, og helst skulle sluppet det også. men smertene er mye værre. og det er snart uutholdelig. etter 1 uke med smerter. legen sa at dette ville gå over. måtte bare ta tiden til hjelp, det kunne ta uker/måneder. det jeg lurer på er om andre har opplevd dette, hvordan du opplevde det? hvor lang tid det tok før du ble bra? jeg vet nemlig av en person som fikk en nerveskade, fikk beskjeden om at det ville bli bra. men det ser ikke ut til å skje etter snart 9 år. Anonymous poster hash: 6a330...bc8
Frøken askepott Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Har hørt at dersom man ikke er blitt bra innen 1år vil det aldri kunne bli bra igjen.. Dersom du går med smerter over lengre tid vil det sette seg i muskulaturen/kroppen/hode..så selv om du kutter nerven, så er det ikke sikkert du vil bli kvitt smertene.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Har hørt at dersom man ikke er blitt bra innen 1år vil det aldri kunne bli bra igjen.. Dersom du går med smerter over lengre tid vil det sette seg i muskulaturen/kroppen/hode..så selv om du kutter nerven, så er det ikke sikkert du vil bli kvitt smertene. det virker veldig logisk i mitt hode ja.jeg tenkte ikke nå å kutte nerven i ettertid, men tenkte at jeg heller skulle ønske de hadde kuttet nerven, og at jeg slapp denne smerten, og ikke bare skadet den. for smerte etyr jo at nervene funker til en viss grad. men om den er helt død, så er det jo ikke noe smerte eller noe. sånn når det skjedde liksom. men hadde vært best om det aldri skjedde i grunn. TS Anonymous poster hash: 6a330...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå