AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 Vet ikke om jeg overeagerer eller om dette er uaktuelt. Det har seg slik at jeg er utrolig sliten for tiden og kanskje litt stille. Fødte for 2 uker siden og tror kanskje jeg har fødselsdepresjon. Ivertfall reagerte typen på det isted og spurte hva som var galt, svarte at jeg bare var sliten og ikke pratelyst, og slik fortsetter det i en halvtime. Ut av det blå tar han tak i meg og rister i meg. Jeg reagerer med å gråte, og han stormer rasende ut av rommet. Vet ikke hvordan jeg skal reagere egentlig.. Men er dette ok?Anonymous poster hash: 6f9bf...934
Gjest Tris Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Nei det er ikke ok. Han bør si unnskyld. Om du tror du har fødselsdepresjon bør du kanskje ta en tur til legen?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Ikke ok, da bør det virkelig ligge noe alvorlig bak som får ham til å overreagere, f.eks. at han har mistet jobben eller lignende. Dra til legen, og få tatt blodprøver, sjekk om du kan ha fått postpartum tyroiditt, det kan gi fødselsdepresjonslignende symptomer. Anonymous poster hash: d5aef...1fc
LexSuperior Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Nei det er ikke ok. Han bør si unnskyld. Om du tror du har fødselsdepresjon bør du kanskje ta en tur til legen? Støtter oppunder denne. Dere bør kanskje kommunisere mer og ta en skikkelig prat om dette? Han er sikkert sliten og frustrert han også.
Gjest Blomsterert Skrevet 9. april 2014 #5 Skrevet 9. april 2014 Uffda. Dere er i en sårbar situasjon, så begge blir påvirket. Han skal jo ikke riste deg uansett. Han er nok veldig fortvilet. Gå til legen din hvis du tror du er deprimert etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå