AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1 Skrevet 9. april 2014 I dag var jeg hos gynekolog pga kløe i underlivet. Hun konkluderte med at jeg hadde sopp, og ga meg en slik pille for å ta, i tillegg til pevaryl vagitorier og krem. Jeg skal snart ha mensen da, så jeg fant ut at jeg bør vente med vagitoriene til etter den, og lurte derfor på om jeg bør vente med kremen også? I tillegg er jeg skikkelig sår og rød innafor de ytre kjønnsleppene, og det ser ut som om det er skrapt av et hudlag. Er det likevel greit å bruke kremen? Gynekologen sa ikke noe om dette, men hun var også rimelig rask, og så i grunnen ikke så veldig nøye på meg da, for å si det slik. Jeg klør også mest på den øverste delen da, skal kremen smørest så langt opp? Det står nemlig i og rundt kjedeåpningen på pakningsvedlegget Anonymous poster hash: 0a8f7...d8e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #2 Skrevet 9. april 2014 Kremen smører du på der du føler det klør. Det gir lindring. Anonymous poster hash: daecc...12e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3 Skrevet 9. april 2014 Syns det var litt skummelt i og med at jeg er så sår! Men googlet litt og fant ut at det var jo vanlig at huden sprekker og sånt når man har sopp ;o Anonymous poster hash: 0a8f7...d8e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #4 Skrevet 9. april 2014 Det er veldig viktig at du smører hele underlivet, også rumpesprekken. Soppen formerer seg fort, og du kan ende med og smitte deg selv igjen. Smør gjerne nå, men gjør det også når du bruker vagitorien. Anonymous poster hash: 1a96a...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå